تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در پیشوا

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


سدیم متا سولفیت از خطرناک ترین مواد شیمیایی به شمار می رود و به سیستم تنفسی و گوارشی و پوست آسیب های جدی وارد می کند. از مهم ترین خطرات و مضرات تماس با این مواد می توان به بروز مشکلاتی از قبیل سوزش و خارش شدید پوست، حالت تهوع، سردرد، نوسان در ضربان قلب و همچنین اختلال در سیستم گوارشی اشاره نمود. به همین دلیل این مواد تنها در شرایط کاملا ایمن و با دستکش و عینک و ماسک های تنفسی قوی مورد است.فاده قرار میگیرند.

متابی سولفیت سدیم یک ترکیب غیر آلی بوده و این ترکیب به عنوان یک ضدعفونی ‌کننده، آنتی اکسیدان و نگهدارنده مصرف می‌ شود. اگر محفظه‌ای که محلول در آن قرار دارد عایق بندی نشده باشد با رطوبت هوا ترکیب شده و سپس اکسید می شود. در محفظه بسته مقدار آب جذب شده توسط محصول به میزان نفوذ آب، درجه حرارت و رطوبت بستگی دارد. در شرایط نگهداری غلط، می تواند سبب تشکیل دانه ‌های سخت در محصول شود. سدیم متا بی سولفیت در آب حل شده و بی سولفیت را تشکیل می دهد و به صورت کلی در محلول های آبی به شکل سدیم بی سولفیت می باشد. واکنش سدیم متا بی سولفیت با آب در زیر نشان داده شده است.:

در کارخانه تولید متابی سولفیت سدیم و سولفیت سدیم این شرکت از آخرین تکنولوژی روز دنیا و به صورت پیوسته کانتینیوس محصول تولید می گردد است.فاده از سیستم آتش‌نشانی مستقل و همچنین کنترل فرایند در خط تولید این کارخانه تماماً تحت سیستم مانیتورینگ و plc انجام می‌گیرد همچنین واحد کنترل کیفیت این کارخانه مجهز به کلیه تجهیزات مورد نیاز جهت محصول تولیدی با است.اندارد های ملی و جهانی نظیر فارماکوپه میباشد



( تولید و ساخت ) های دیگر