تولید و ساخت سدیم متابی سولفیت در چهاردانگه

Sodium metabisulphite-1
Sodium metabisulphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


هم­زمان با افزایش تقاضا برای است.فاده از آب تصفیه شده، تصفیه آب با است.فاده از روش اسمز معکوس با است.قبال فراینده­ای روبرو بوده و این روش به عنوان یکی از اصلی­ ترین روش ها در این حوزه به شمار می­ آید. از جمله مخاطرات موجود در روش اسمز معکوس احتمال صدمه دیدن غشاهای مورد است.فاده توسط ترکیبات کلر موجود در آب بوده که برای اجتناب از این امر بهترین راه­کار حذف این ترکیبات قبل از ورود آب به غشا می ­باشد. از ترکیب سدیم متابی­ سولفیت به عنوان اصلی­ ترین عامل کلرزدای مجاز در صنعت تصفیه آب یاد شده که این موضوع ریشه در سهولت است.فاده، سرعت بالای واکنش و عدم به­ جای­گذاری ترکیبات آلاینده توسط این ترکیب دارد. هم­چنین این ماده به عنوان یک عامل مهم در تصفیه فاضلاب ­های حاوی ترکیبات کروم و کلر مورد کاربرد بوده که این موضوع به سبب قابلیت احیا­ کنندگی بالای این ترکیب می­باشد.

در هنگام کار کردن بااین ماده باید نکات ایمنی رعایت شود. در آزمایشگاه هنگام کار با این ماده باید آن را زیر هود مخلوط ‌کنید زیرا بخارات سمی آن کشنده است. (استفاده از دستکش، عینک و ماسک الزامی است.) و اگر از نمونه آبی آن است.فاده شود باعث کاهش اکسیژن یا در واقع خورندگی می شود. قرار گرفتن در معرض این ماده ممکن است. سبب بروز مشکلاتی مانند آسم، بیماری های ریوی، سردرد، بی نظمی ضربان قلب، سوزش و خارش پوست، قرمزی و اشک ریزی چشم، تحریک دستگاه گوارش، تهوع، است.فراغ و اسهال شود.

پیروسولفیت، متا بی سولفیت سدیم، نمک دی سدیم همگی نام های سدیم متا بی سولفیت (Sodium metabisulfite) می باشند که نشان دهنده ترکیبی غیر آلی هستند که به صورت پودر سفید متمایل به زرد رنگ در صنایع مختلف مورد است.فاده قرار میگیرد. این ماده شیمیایی خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی داشته و در صورت تماس با رطوبت هوا به سرعت اکسید می گردد. از مهم ترین ویژگی های این ترکیب می توان به حضور سدیم، هیدروژن و اکسیژن و گوگرد در آن اشاره نمود که ورود آنها در آب به شدت به زیست حیوانات آبزی لطمه وارد خواهد نمود.



( تولید و ساخت ) های دیگر