فروش سرامیک نسوز در اسلامشهر

Refractory ceramic-1
Refractory ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

مربوط به دوره اشکانیان است. و در شهرستان اسلام‌شهر، شهرک واوان واقع شده و این اثر در تاریخ آذر با شمارهٔ ثبت ۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. اینتپه در کنار «شهرک واوان» قرار دارد. طبق مطالعات انجام شده تپه واوان جزو غار تهران بود و دروازه غار تهران به این تپه منتهی می شد. آنچه در این تپه کشف شده بنایی است. که اتاق منظم دارد. شکل اتاق ها نشان می دهد که این بنا به مردم عادی تعلق نداشته و به احتمال زیاد بنایی نظامی یا دولتی بوده است.. درهای ورودی اتاق های بنا از یک جهت باز می شود. اتاق ها دارای دیوار مشترک هستند و اندازه آنها نیز یکسان است..

در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .


عضو هیات مدیره این شرکت دانش بنیان عنوان کرد: جدای از درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر نفوذ ناپذیری مواد شیمیایی که از اصلی ترین خصوصیات نسوز است.، سرامیک های نسوز قادر هستند در برابر ترکیبات شیمیایی، خوردگی و همچنین فشارهایی که بر آن وارد می شوند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند.

وی با اشاره به کاربرد این سرامیک ها در خودروسازی گفت: کاربرد سرامیک نسوز صنعتی در صنایع خودروسازی، صنایع ریلی، صنایع نفت، گاز، و پتروشیمی، صنعت چوب و مبلمان، صنعت چاپ و بسته بندی، صنعت نساجی و صنایع برق، الکترونیک، و مخابرات است..

چگینی خاطر نشان کرد: سرامیک های نسوز در صنایعی که با آتش سر و کار دارند بخصوص در آسترهای کوره های صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرند. آن ها می توانند انرژی گرمایی بسیار بالایی را تحمل کنند. دمایی که قادر هستند سرامیک های نسوز تحمل کنند بین تا درجه سانتیگراد است..



( فروش ) های دیگر