فروش سرامیک نسوز در دیزین

Refractory ceramic-1
Refractory ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مسیر از تهران و بدون ترافیک ساعت و نیم طی می‌شود. یک مسیر دیگر از تهران به دیزین، مسیر فشم در لشکرک است.. از اتوبان بابایی وارد جاده لشکرک شده و دوراهی قوشک را به سمت فشم بروید تا به دیزین برسید. محور شمشک به دیزین در اینجا قرار دارد و در فصل زمستان به علت سردی و برودت هوا بسته است.. همان طور که گفته شد مهم‌ترین مشخصه دیزین پیست اسکی آن می‌باشد که با وجود قدمت ‌ساله هنوز هم فدراسیون جهانی آن را تائید می‌کند. در تهران پیست‌های اسکی دیگری نیز وجود دارد اما هیچ یک به پای دیزین نمی‌رسند.

در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.

یکی دیگر از راه‌های رسیدن به بالای پیست‌ها در دیزین‌، است.فاده از تله‌اسکی‌های بشقابی است.. در مجموعه تفریحی دیزین، تله اسکی بشقابی وجود دارد. اولین نکته در است.فاده از تله اسکی بشقابی این است. که باید کفش اسکی به پا داشته باشید. تله‌اسکی‌های بشقابی،‌ میله‌هایی هستند که در انتهای آن‌ها، سطوحی بشقابی شکل قرار گرفته‌اند.


نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.

این نوع سرامیک ها دارای پیچیدگی های فنی هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ شیمیایی می باشد، به نحوی که تنها چند کشور در دنیا دارای فناوری ساخت این نوع سرامیک ها هستند که هم اکنون در سطح خاورمیانه، برای اولین بار، توسط این شرکت دانش بنیان با روش های ابداعی، سرامیک های نسوز تولید و بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردند. همچنین با توجه اینکه تکنولوژی ساخت و ماشین آلات تولید اینگونه سرامیکها توسط این شرکت طراحی و ساخته میشوند لذا این واحد فناور آماده دریافت سفارش تولید وساخت سرامیک های HIGH-TECH برای کاربری های مختلف در صنایع گوناگون نیز می باشد.

معمولا از این مواد نسوز به صورت تولیدات پیش ساخته و یا محصولاتی بدون فرم در صنایع مختلف است.فاده می شود که هریک در دماهای بسیار بالا، کارایی خاصی دارند. به همین دلیل با فروش سرامیک نسوز و تولید محصولاتی متنوع، کاربرد آنها در زمینه های مختلف امکانپذیر است. که برخی از آنها عبارتند از:



( فروش ) های دیگر