فروش سرامیک نسوز در شمال تهران

Refractory ceramic-1
Refractory ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جردن یکی از محلات شمالی شهر تهران است. که به واسطه نزدیکی به محله‌های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر از موقعیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است.. بخش‌های مختلف این خیابان در سه منطقه شهرداری ، و تهران بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند. تعداد زیادی از سفارت‌خانه‌های ایران در این محله از تهران واقع شده‌اند و بافت آن را به محله‌ای مسکونی، اداری و تجاری تبدیل کرده‌اند. به همین دلیل رفت‌وآمد کاری به محله جردن بسیار زیاد است.. شاید همین رفت‌وآمدهاست که باعث شده جردن را با ترافیک‌های کلافه کننده‌اش بشناسند. البته فروشگاه‌های لاکچری جردن هم در محبوب شدن و پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. هر برندی که فکرش را کنید از شکلات گرفته تا لباس در این محله شعبه دارد.

محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

محله های شمال تهران با داشتن تنوع بسیار بالا می توانند کمی گیج کننده باشند. به همین علت ابتدا بهتر است. به معرفی محدوده ی محله های شمال تهران بپردازیم. شمال تهران، تعداد بسیار زیادی از محله ها را در درون خود جای داده و به عنوان محبوب ترین و پر جاذبه ترین بخش شهر تهران شناخته می شود. محدوده های شمال تهران از شمال با رشته کوه البرز، شروع می شود و همچنین، مناطق و را شامل می شود. همچنین بخشی از مناطق و نیز در شمال تهران قرار دارد که این مناطق نیز دارای آب و هوای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فراوان می باشند. اما باید اشاره کنیم که همین مناطق شهر تهران، محله های شمال تهران را در درون خود جای داده است. و در نتیجه، هر کدام از محله ها مختصات و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. 


چگینی خاطر نشان کرد: سرامیک های نسوز در صنایعی که با آتش سر و کار دارند بخصوص در آسترهای کوره های صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرند. آن ها می توانند انرژی گرمایی بسیار بالایی را تحمل کنند. دمایی که قادر هستند سرامیک های نسوز تحمل کنند بین تا درجه سانتیگراد است..

وی با اشاره به کاربرد این سرامیک ها در خودروسازی گفت: کاربرد سرامیک نسوز صنعتی در صنایع خودروسازی، صنایع ریلی، صنایع نفت، گاز، و پتروشیمی، صنعت چوب و مبلمان، صنعت چاپ و بسته بندی، صنعت نساجی و صنایع برق، الکترونیک، و مخابرات است..

عضو هیات مدیره این شرکت دانش بنیان عنوان کرد: جدای از درجه حرارت بالا و مقاومت در برابر نفوذ ناپذیری مواد شیمیایی که از اصلی ترین خصوصیات نسوز است.، سرامیک های نسوز قادر هستند در برابر ترکیبات شیمیایی، خوردگی و همچنین فشارهایی که بر آن وارد می شوند مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهند.



( فروش ) های دیگر