فروش سرامیک نسوز در شهرک صنعتی شمس آباد

Refractory ceramic-1
Refractory ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ،  فلزی و بسیاری دیگر از زمینه‌ها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سوله‌ها و کارخانه‌ها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آن‌ها پیدا می‌شود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.


معمولا از این مواد نسوز به صورت تولیدات پیش ساخته و یا محصولاتی بدون فرم در صنایع مختلف است.فاده می شود که هریک در دماهای بسیار بالا، کارایی خاصی دارند. به همین دلیل با فروش سرامیک نسوز و تولید محصولاتی متنوع، کاربرد آنها در زمینه های مختلف امکانپذیر است. که برخی از آنها عبارتند از:

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع فراورده های نسوزبه مدیریت آقای رضایی فروش انواع فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با بهترین قیمت نسبت به رقبا و بدون هرگونه واسطه محصول مورد نظر را برای شما عزیزان در هر جای کشور که باشید ارسال مینماید. جهت خرید و اطلاع از قیمت روز فراورده های نسوز با ما در تماس باشید.



( فروش ) های دیگر