فروش سرامیک نسوز در شهرک صنعتی چهاردانگه

Refractory ceramic-1
Refractory ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


این نوع سرامیک ها دارای پیچیدگی های فنی هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ شیمیایی می باشد، به نحوی که تنها چند کشور در دنیا دارای فناوری ساخت این نوع سرامیک ها هستند که هم اکنون در سطح خاورمیانه، برای اولین بار، توسط این شرکت دانش بنیان با روش های ابداعی، سرامیک های نسوز تولید و بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردند. همچنین با توجه اینکه تکنولوژی ساخت و ماشین آلات تولید اینگونه سرامیکها توسط این شرکت طراحی و ساخته میشوند لذا این واحد فناور آماده دریافت سفارش تولید وساخت سرامیک های HIGH-TECH برای کاربری های مختلف در صنایع گوناگون نیز می باشد.

عملکرد عالی سرامیک نسوز در برابر شوک های حرارتی ویژگی مهمی است. که به واسطه ساختار مقاوم آنها به دست آمده و در مقایسه با مصالح سنتی، بسیار متفاوت هستند. همچنین تخلخل را نیز می توان از شاخصه های مهم این تولیدات نسوز دانست که به معنای وجود فضاهای خالی متعدد در ساختار آنها است.. وجود این منافذ و فضاهای خالی تاثیر زیادی در قابلیت تحمل بار توسط این محصولات داشته و باعث کاهش حساسیت آنها در برابر شوک های حرارتی می شود. سایر ویژگی های این محصولات عبارتند از:

چگینی خاطر نشان کرد: سرامیک های نسوز در صنایعی که با آتش سر و کار دارند بخصوص در آسترهای کوره های صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرند. آن ها می توانند انرژی گرمایی بسیار بالایی را تحمل کنند. دمایی که قادر هستند سرامیک های نسوز تحمل کنند بین تا درجه سانتیگراد است..



( فروش ) های دیگر