فروش سرامیک نسوز در غرب تهران

Refractory ceramic-1
Refractory ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک غرب در شمال غربی شهر تهران و در منطقه شهرداری این شهر قرار دارد .  این محله از شمال به سعادت آباد از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می شود . در ادامه این مقاله می خواهیم از دلیل محبوبیت این محله و شاخص های اصلی آن برای شما صحبت کنیم لطفا ما را تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

اگر ساکن تهران یا حتی در حومه شهر تهران ساکن هستید صد در صد اسم میدان صنعت به گوشتان خورده است. جالبه بدانید این میدان در تیر ماه سال ۵ همزمان با روز صنعت افتتاح شد. این میدان تنها میدان این منطقه است. برخی از ساکنین تهران، این میدان را با نام میدان شهرک غرب هم می شناسند. میدان صنعت در قسمت جنوب شهرک غرب قرار گرفته و انتهای شمالی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگراه امام) و مسیرهای ورودی-خروجی بزرگراه همت را به بلوارهای خوردین، پاک نژاد و فرحزادی را به هم متصل می کند.

در واقع مهم نیست که قصد داشته باشید به کدام نقطه از پایتخت بروید، در هر صورت با است.فاده از مترو و همچین خطوط متعدد تاکسی و اتوبوس که در سطح منطقه قرار دارد، به سادگی می توان در سطح شهر جا به جا شد و دسترسی بسیار ساده ای به هر نقطه از پایتخت داشت. علاوه بر این با وجود اتوبان ها و بزرگراه های متعددی که در منطقه شهر تهران قرار دارد در کوتاه ترین زمان می توان به پایتخت و همچنین کرج دسترسی پیدا کرد و همچنین از جاذبه های دیدنی که در این مقاله ذکر شد دیدن کرد. 


معمولا در فروش سرامیک نسوز به تولیدات برندهای مرغوب و شناخته شده، توجه بیشتری می شود که این امر به دلیل است.فاده از بهترین مواد اولیه و کیفیت بالای تولید است.. به همین دلیل از محصولاتی که به این شکل تولید و روانه بازار می شوند، اسقبال بیشتری به عمل می آید.

با توجه به مقاومت سرامیک نسوز در حرارت های بسیار بالا، از این محصولات برای فعالیت های صنعتی و محیط هایی که در مجاورت گرمای زیاد قرار دارند، است.فاده می شود. همچنین از آنجایی که انواع سرامیک نسوز در برابر سایش و خوردگی حاصل از برخورد با مواد شیمیایی، مقاومت ویژه ای دارند، در پتروشیمی و پالایشگاه ها بسیار پرکاربرد می باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ناهید چگینی عضو هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان با اشاره به این که سرامیک نسوز صنعتی در صنایع مختلف پیشرفته به کار می رود، گفت: است.فاده از سرامیک های نسوز در جاهایی که احتمال آتش سوزی یا گرمای زیاد است. می تواند بسیار از نظر اقتصادی و ایمنی  به صرفه باشد.



( فروش ) های دیگر