فروش سرامیک نسوز در لواسان

Refractory ceramic-1
Refractory ceramic-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.


نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع فراورده های نسوزبه مدیریت آقای رضایی فروش انواع فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با بهترین قیمت نسبت به رقبا و بدون هرگونه واسطه محصول مورد نظر را برای شما عزیزان در هر جای کشور که باشید ارسال مینماید. جهت خرید و اطلاع از قیمت روز فراورده های نسوز با ما در تماس باشید.

معمولا در فروش سرامیک نسوز به تولیدات برندهای مرغوب و شناخته شده، توجه بیشتری می شود که این امر به دلیل است.فاده از بهترین مواد اولیه و کیفیت بالای تولید است.. به همین دلیل از محصولاتی که به این شکل تولید و روانه بازار می شوند، اسقبال بیشتری به عمل می آید.

چگینی خاطر نشان کرد: سرامیک های نسوز در صنایعی که با آتش سر و کار دارند بخصوص در آسترهای کوره های صنعتی مورد است.فاده قرار می گیرند. آن ها می توانند انرژی گرمایی بسیار بالایی را تحمل کنند. دمایی که قادر هستند سرامیک های نسوز تحمل کنند بین تا درجه سانتیگراد است..



( فروش ) های دیگر