مشاوره و اجرا سرو موتور در بهارستان

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


برای انتخاب گیربکس خورشیدی متناسب با سروو موتور باید سایز فلنج گیربکس با موتور یکسان باشد و همچنین قطر شفت موتور با قطر داخلی ورودی گیربکس یک اندازه باشد تا با یکدیگر کوپل شوند. نکته حائز اهمیت در این رابطه توجه به نسبت تبدیل گیربکس است. که با در نظر گرفتن میزان گشتاور و همچنین سرعت خروجی باید انتخاب شود.

سروو موتور های RC، سروو موتور های کوچکی هستند که امکان راه اندازی آنها با باتری یا برق DC از میلی آمپر تا آمپر وجود دارد. به دلیل توانایی، قابلیت اطمینان و سادگی کنترل با میکروپروسسور ها، از سروو موتور های RC، برای سیستم های رباتیک و تجهیزات کوچک است.فاده می شود. همچنین از انواع سروو موتور های توان بالا که از برق AC تغذیه می کنند در موارد صنعتی است.فاده می شود.

معمولا سروو موتور ها به خاطر انکودر پشت موتور آن ها در برابر ضربه به شفت آن ها آسیب پذیر هستند. برای همین پیشنهاد می شود که برای اتصال شفت موتور به قطعات انتقال نیرو از کوپلینگ است.فاده شود و شفت به صورت فشاری یا با جوش برق اتصال نیابد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر