مشاوره و اجرا سرو موتور در بومهن

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


برای انتخاب گیربکس خورشیدی متناسب با سروو موتور باید سایز فلنج گیربکس با موتور یکسان باشد و همچنین قطر شفت موتور با قطر داخلی ورودی گیربکس یک اندازه باشد تا با یکدیگر کوپل شوند. نکته حائز اهمیت در این رابطه توجه به نسبت تبدیل گیربکس است. که با در نظر گرفتن میزان گشتاور و همچنین سرعت خروجی باید انتخاب شود.

ولتاژ تغذیه درایور نیز بسته به اینکه سرو موتور ولت (برق تکفاز یا سه فاز) یا سرو موتور ولت باشد عامل دیگر تعیین قیمت است.. سرو موتوری که با برق سه فاز ولت تغذیه می شود، کارایی بهتری دارد، اما در توان های پایین معمولا سرو موتور های عرضه می شوند. این نوع سروو ها که معمولا سه فاز می باشند، بهتر است. با ترانس های خروجی سه فاز است.فاده شوند تا افت گشتاوری نداشته باشند.

سلام دوست عزیز. من تصمیم دارم یه چرخ سفالگری کوچک بسازم. مثلا قط صفحه ان حدود ده سانت باشه. خواستم ببینم جهت اینکه بر اثر فشار دست ممکنه موتور بخوابه بهتره از موتور گیربکسی است.فاده کنم یا از سروو موتور. اگر بتونین لینکی از متوروی که شما مناسب میدونین برام بفرستین بسیااار ممنون میشم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر