مشاوره و اجرا سرو موتور در جنوب تهران

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های قدیم تهران که سالها پیش همانند سه راه آذری به عنوان باغات و بخش کشاورزی در جنوب تهران شناخته می شد ولی امروزه با تغییر نام به ابوذر سال‌ها است. کاربرد مسکونی دارد و یکی از مناطق بسیار مذهبی تهران قلمداد می شود. دلیل نامگذاری این محله به عنوان فلاح تحت تاثیر موسس این منطقه یعنی آقای داوود فلاح بوده که این داستان به دهه هجری شمسی باز می گردد. برخلاف باور بسیاری از تهرانی‌ها محله فلاح در منطقه قرار گرفته و بخشی از منطقه نمی باشد!

در باور عامه مردم تهران جنوب شهر از قدیم این منطقه به مردانگی و مرام و معرفت شهرت داشته اند. مناطق جنوب شهر تهران در ورزش به خصوص کشتی و فوتبال سرآمد در کشور ایران هستند. در سیاست جمهوری اسلامی ایران بسیاری از مناطق پایین شهر هستند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.


برای خرید اینترنتی سروو درایو و موتور شما نیاز به تجربه و دانش کافی دارید اگر قصد خرید یا نصب هرگونه سروو درایو را دارید می توانید با واحد فنی شرکت پرشیا سرو تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید. قبل از خرید اینترنتی سروو موتور حتما مشخصات کامل سرو درایو را بررسی فرمایید.

سرو موتور ها در هر جایی که الکترو موتور ها کاربرد دارد می توان است.فاده کرد اما به دلیل قیمت بالای آن نسب به الکترو موتور ها، ما تنها در جاهایی از سرو موتور است.فاده می کنیم که عملاً با الکترو موتور های معمولی کار به خوبی انجام نمی شود و نیاز به دقت و سرعت عمل بالایی داریم

از مهم ترین بخش ها که علل خرابی بسیاری از سروو هاست، کابل انکودر می باشد. کابل های انکودر و قدرت معمولا به صورت جداگانه فروخته می شوند. طول کابل انکودر بر اساس فاصله انکودر موتور تا درایو میتواند بین تا متر باشد؛ اما طول سیم های بیشتر از متر هم باعث اختلال در کارکرد سروو شده و هم امکان افتادن نویز بر سروو را افزایش می دهد. در تصویر زیر یک نمونه کابل انکودر سروو موتور دلتا را مشاهده می کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر