فروش سرو موتور در دیزین

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساخت امکانات مختلف در دیزین از سال آغاز شد و به تدریج امکاناتی از جمله ساخت جاده، نصب تله‌سیژ، اولین تله‌‌کابین ایران (تله‌کابین شاله)، نصب تله‌اسکی مبتدی در این منطقه ایجاد شد. در سال نیز با ورود بخش خصوصی به این منطقه و سرمایه‌گذاری مناسب، توسعه این منطقه آغاز شد.

بهترین زمان برای است.فاده از مجموعه دهکده دیزین اواخر پاییز تا اواسط فصل بهار است.. با این وجود فعالیت پیست اسکی دیزین به فصل سرد محدود نمی‌شود و در فصل تابستان هم برای علاقه‌مندان به اسکی روی چمن و ورزش‌هایی چون کایت‌سواری، دوچرخه سواری کوهستانی و تیزاندازی جذاب است.. این پیست، تنها پیست اسکی در فصل تابستان است. و گردشگران زیادی در این فصل به آن مراجعه می‌کنند. بازدید از باغ گل دیزین، طبیعت زیبای کوهستان و هوای خنک آن از جذابیت‌های این منطقه در فصل تابستان است..

در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.


شرکت مشاور مهندسی با نام تجاری پرشیا سرو در سال راه اندازی شد. عمده فعالیت این شرکت، مشاوره و تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی، برق صنعتی و انواع اینورتر و درایو های صنعتی می باشد. همچنین این شرکت در زمینه راه اندازی و آموزش در این زمینه ها فعالیت پویایی دارد.

سانیو یک مجموعه پیشرو در تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی است. که سرو موتورهای سانیو Sanyu از محبوب‌ترین محصولات آن است.. سروو موتور سانیو دارای رنج توانی . الی کیلو وات و قابلیت کنترل سه پارامتر سرعت، گشتاور و موقعیت هستند. این سروو موتورها در دو نوع ترمزدار و بدون ترمز ارائه می‌شوند. در خرید انواع سروو موتورهای صنعتی توجه کنید که سرو موتور مطابق با زمینه‌ی فعالیت شما باشد.

سروو موتور های RC، سروو موتور های کوچکی هستند که امکان راه اندازی آنها با باتری یا برق DC از میلی آمپر تا آمپر وجود دارد. به دلیل توانایی، قابلیت اطمینان و سادگی کنترل با میکروپروسسور ها، از سروو موتور های RC، برای سیستم های رباتیک و تجهیزات کوچک است.فاده می شود. همچنین از انواع سروو موتور های توان بالا که از برق AC تغذیه می کنند در موارد صنعتی است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر