فروش سرو موتور در رودهن

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نزدیکی به جاده‌های اصلی تهران – شمال (هراز و فیروزکوه) نیز از عوامل مؤثر در رشد چشمگیر این شهر بود و طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۵۵، جمعیت رودهن و حومه تنها چهار هزار نفرگزارش شد و پس از تقریباً یک دهه، تا زمان تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، جمعیت شهر به بیش از سیزده هزار نفر رسید. با توجه به تأسیس این مرکز آموزش عالی و گسترش سریع آن، بافت جمعیتی این شهر نیز به سرعت تغییر یافت. حضور چند هزار دانشجو که به صورت جمعیت شناور در طول روز به این شهر وارد و از آن خارج می‌شدند، اقامت حداقل دو تا سه هزار از این دانشجویان در این شهر در خوابگاه‌ها و خانه‌های است.یجاری، موج مهاجرت از اطراف و حتی شهرهای دیگر به ویژه شهرستان‌های است.ان مازندران، خراسان و است.انهای دیگر سبب شد که در سرشماری ۵ جمعیت این شهر به بیش از دو برابر افزایش یابد.

طبیعت زیبا و بکر روستاهای آردینه، جورد و وسکاره که در شمال شهر بومهن قرار گرفته از دیگر جاذبه های گردشگری و دیدنی این شهر می باشند که همچنان توانسته اند بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کنند. لازم به ذکر است. قدمت روستای وسکاره به هزار سال میرسد.

منطقه‌ی شمال رودهن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در آن پرورش یافته‌اند. دشت سیاه پالاس که بخشی از پارک ملی لار است. نیز بخشی از این طبیعت خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این دشت را با نام دشت لار نیز می‌شناسند. گردشگران بسیاری به خصوص از پایتخت آخر هفته‌ها به این دشت زیبا می‌آیند و در خانه‌های اجاره‌ای رودهن اقامت می‌کنند. به محض ورود به دشت سیاه پالاس اولین چیزی که می‌بینید گل‌های لاله و زنبق وحشی هستند که سرتاسر دشت را گرفته‌اند. در فصل بهار که این گل‌ها و سرسبزی‌ها تر و تازه‌ هستند، چوپان‌هایی از ورامین، پاکدشت، دماوند و بومهن را خواهید دید که گوسفندان خود را برای چرای به این مناطق آورده‌اند.


موتور سروو ها در واقع تشکیل شده از موتور به اضافه انکودر در پشت آنها می باشد و به وسیله این انکودر است. که سیستم به صورت کلوز لوپ میشود و انکودر همراره فیدبک موقعیت شفت موتور را برای درایو سروو ارسال می کند. این انکودر ها معمولا با دقت هایی برابر با بیت تا بیت در پشت موتور ها قرار داده می شوند.

تمام سرو موتورها درایور سه فاز دارند. درایورهایی که با برق ولت سه فاز کار می‌کنند، قابلیت این را دارند که با ورودی برق تک فاز، برق سه فاز ولت تولید کنند؛ ولی الی % افت گشتاور خواهند داشت. در مورد سروو موتورهای سه فاز ولت، نمی‌توان چنین رویه‌ای داشت پس حتما باید از سه فاز ولت است.فاده کرد. اگر می‌توانید برق سه فاز تأمین کنید، به دلیل عملکرد بهتر و افت گشتاور پایین‌تر، بهتر است. از است.فاده کنید. نکته حائز اهمیت این است. که در سرو موتورهای توان پایین و دور بالا معمولا ورودی فاز کمتر مورد است.فاده قرار می‌گیرد؛ برای مثال برای توان‌های یک کیلو وات به بالا بهتر است. از ورودی برق سه فاز ولت است.فاده کرد.

ولتاژ تغذیه درایور نیز بسته به اینکه سرو موتور ولت (برق تکفاز یا سه فاز) یا سرو موتور ولت باشد عامل دیگر تعیین قیمت است.. سرو موتوری که با برق سه فاز ولت تغذیه می شود، کارایی بهتری دارد، اما در توان های پایین معمولا سرو موتور های عرضه می شوند. این نوع سروو ها که معمولا سه فاز می باشند، بهتر است. با ترانس های خروجی سه فاز است.فاده شوند تا افت گشتاوری نداشته باشند.



( فروش ) های دیگر