مشاوره و اجرا سرو موتور در رودهن

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.

رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.


سلام دوست عزیز. من تصمیم دارم یه چرخ سفالگری کوچک بسازم. مثلا قط صفحه ان حدود ده سانت باشه. خواستم ببینم جهت اینکه بر اثر فشار دست ممکنه موتور بخوابه بهتره از موتور گیربکسی است.فاده کنم یا از سروو موتور. اگر بتونین لینکی از متوروی که شما مناسب میدونین برام بفرستین بسیااار ممنون میشم.

تعمیر سروو موتور نیازمند تجربه و تخصص هست ، شرکت پرشیا سرو در مجموعه خود اقدام به تاسیس واحد تعمیر انواع سرو موتور نموده است.. لطفا قبل از ارسال سروو درایو موتور خود با واحد فنی شرکت هماهنگ نمایید چون ممکن است. مشکل سروو درایو شما به صورت تلفنی قابل حل باشد و نیازی به ارسال سروو موتور به دفتر شرکت نباشد. همچنین هزینه تعمیرات سروو موتور پس از بازدید اولیه به شما اعلام می شود.

ساده ترین سروو موتور ها، از طریق یک پتانسیومتر فقط موقعیت را سنس می کنند و موتور همیشه در سرعت کامل خود می چرخد (و یا می ایستد). معمولا از این نوع سروو موتور ها بصورت وسیعی در صنعت کنترل موقعیت است.فاده نمی شود، اما در عوض این مدل های ساده و ارزان قیمت سروو، در سیستم های کنترل رادیویی مورد است.فاده قرار می گیرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر