مشاوره و اجرا سرو موتور در شمال تهران

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.

منطقه تهران از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابان‌های وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه‌آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابان‌های شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی (عباسی) و میدان حق‌شناس محدود می‌شود. از ویژگی‌های خاص منطقه وجود مراکز مهم سیاسی و نظامی مانند بیت رهبری، نهاد ریاست جمهوری، شورای نگهبان، شورای عالی امنیت، سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد. محله های منطقه عبارتند از :

همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، محله های شمال تهران به ویژه منطقه تهران، به دلیل قرار داشتن در کوهپایه های شمال تهران، از محبوب ترین نقاط در این شهر هستند. علاوه بر این یکی از بهترین ویژگی های این مناطق، وجود آب و هوای بسیار عالی و خنک می باشد. در واقع اگر در فصل تابستان به این منطقه از پایتخت بروید، متوجه تفاوت دما خواهید شد. از دیگر ویژگی های خوب این منطقه، مسیر دسترسی به آن است.. جالب است. بدانید که مسیر های دسترسی فراوانی در این محله های شمال تهران وجود دارد و در واقع مترو، بی آرتی، اتوبوس های خطی و همچنین تاکسی های بسیار زیادی در نقطه به نقطه منطقه تهران وجود دارند و در نتیجه جا به جایی در سطح شهر در این منطقه بسیار راحت می باشد.


فروشگاه پارتینه بزرگ‌ترین مرجع فروش اینترنتی قطعات صنعتی کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع در حوزه های برق و مکانیک برای دانشجویان و مهندسین و صنعت کاران و دانشگاه ها و کارگاه ها و کارخانه ها، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین کیفیت کالا» سه اصل مهم است. که پارتینه همواره سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.. گستره‌ای به وسعت کل صنعت شامل برق و الکترونیک، ماشین سازی و اتوماسیون، رباتیک و آزمایشگاه ها، پرینتر های سه بعدی، دستگاه های ماشینکاری و تمام صنعت مهندسی برق و مکانیک کشور

ولتاژ تغذیه درایور نیز بسته به اینکه سرو موتور ولت (برق تکفاز یا سه فاز) یا سرو موتور ولت باشد عامل دیگر تعیین قیمت است.. سرو موتوری که با برق سه فاز ولت تغذیه می شود، کارایی بهتری دارد، اما در توان های پایین معمولا سرو موتور های عرضه می شوند. این نوع سروو ها که معمولا سه فاز می باشند، بهتر است. با ترانس های خروجی سه فاز است.فاده شوند تا افت گشتاوری نداشته باشند.

شرکت مشاور مهندسی با نام تجاری پرشیا سرو در سال راه اندازی شد. عمده فعالیت این شرکت، مشاوره و تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی، برق صنعتی و انواع اینورتر و درایو های صنعتی می باشد. همچنین این شرکت در زمینه راه اندازی و آموزش در این زمینه ها فعالیت پویایی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر