فروش سرو موتور در شهر جدید اندیشه

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


کار اصلی موتور DC همانند سایر موتورهای الکترومغناطیسی است. یعنی مانند آنها با جریان برق مستقیم (DC) کار می‌کنند. اما در طراحی، ساخت و نحوه کار با یکدیگر متفاوت هستند. اصول اصلی عملکرد این سرو موتور شبیه موتورهای DC معمولی است.. سرو موتورهای DC عمدتا توسط ولتاژ آرمیچر کنترل می‌شوند.

معمولا سروو موتور ها به خاطر انکودر پشت موتور آن ها در برابر ضربه به شفت آن ها آسیب پذیر هستند. برای همین پیشنهاد می شود که برای اتصال شفت موتور به قطعات انتقال نیرو از کوپلینگ است.فاده شود و شفت به صورت فشاری یا با جوش برق اتصال نیابد.

برای انتخاب گیربکس خورشیدی متناسب با سروو موتور باید سایز فلنج گیربکس با موتور یکسان باشد و همچنین قطر شفت موتور با قطر داخلی ورودی گیربکس یک اندازه باشد تا با یکدیگر کوپل شوند. نکته حائز اهمیت در این رابطه توجه به نسبت تبدیل گیربکس است. که با در نظر گرفتن میزان گشتاور و همچنین سرعت خروجی باید انتخاب شود.



( فروش ) های دیگر