فروش سرو موتور در شهرک صنعتی قرچک

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


آرمیچر در این موتورها دارای مقاومت زیاد است. لذا مشخصه‌های گشتاور_سرعت این موتورها خطی بوده و شیب منفی نسبتا زیادی دارند. باید دانست در ماشین‌های DC نیرو محرکه مغناطیسی (MMF) آرمیچر و mmf مدار تحریک متعامدند، لذا تغییرات پله‌ای در ولتاژ آرمیچر (جریان) باعث می‌گردد در موقعیت یا سرعت رتور تغییر سریع حاصل شود.

سانیو یک مجموعه پیشرو در تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی است. که سرو موتورهای سانیو Sanyu از محبوب‌ترین محصولات آن است.. سروو موتور سانیو دارای رنج توانی . الی کیلو وات و قابلیت کنترل سه پارامتر سرعت، گشتاور و موقعیت هستند. این سروو موتورها در دو نوع ترمزدار و بدون ترمز ارائه می‌شوند. در خرید انواع سروو موتورهای صنعتی توجه کنید که سرو موتور مطابق با زمینه‌ی فعالیت شما باشد.

امروزه دیگر نمی توان یک ربات صنعتی، دستگاه CNC و یا پروژه اتوماسیون صنعتی را بدون است.فاده از سرو موتور تصور کرد. سرو موتور های AC سنکرون با نمودار گشتاور - دور ثابتی که دارند، می توانند در رنج های مختلف سرعت، بدون افت گشتاور کار کنند و این موضوع مزیت بزرگی محسوب می شود. معمولا این نوع موتور ها ابعاد کوچکی دارند و در ابعاد کوچک خود گشتاورهای بالایی را تحویل می دهند. معمولا بدلیل IP های بالایی که دارند، امکان کارکرد در شرایط محیطی سخت را نیز دارا می باشند.



( فروش ) های دیگر