فروش سرو موتور در غرب تهران

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


.بوستان افرا (پارک پله) (واقع در خیابان مهستان) .بوستان کودک (واقع در تقاطع بلوار ایران زمین و بلوار خوردین) .بوستان فروردین (واقع در خیابان سیمای ایران) .بوستان ایران زمین (واقع در میدان صنعت بلوار ایران زمین) ۵.بوستان زرافشان (واقع در بلوار فرحزادی) .بوستان مادر (واقع در جنوب شرقی میدان صنعت) .بوستان سدروس (واقع در بلوار ایران زمین) ۸.بوستان سیمای ایران (واقع در فاز ۵ شهرک غرب خیابان سیمای یران) .بوستان سپهر (واقع در بلوار دادمان خیابان درختی) . و بوستان خوارزم (واقع در خیابان خوارزم) از جمله بوستان های واقع در این محله هستند.

در همسایگی مناطق ، ، و شهرداری تهران و‌ کوهپایه های البرز ، منطقه ای که سکونت در آن قدمت بالایی دارد اما تبدیل شدن آن به بخشی از مناطق غرب تهران ، به اواخر حکومت پهلوی در ایران و پس از توجه ویژه پایتخت نشینان به غرب این کلانشهر در دوران شکوفایی و آغاز توسعه تهران برمیگردد .

خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان بهبودی، خیابان سازمان آب، خیابان نصرت، خیابان حبیب‌الله و خیابان شادمهر از مهم‌ترین خیابان‌های محله ستارخان هستند. ستارخان از شرق به جمشیدیه، از شمال به محله گیشا، از غرب به محله طرشت و جنوب به منطقه امیرآباد محدود می‌شود.


برای انتخاب گیربکس خورشیدی متناسب با سروو موتور باید سایز فلنج گیربکس با موتور یکسان باشد و همچنین قطر شفت موتور با قطر داخلی ورودی گیربکس یک اندازه باشد تا با یکدیگر کوپل شوند. نکته حائز اهمیت در این رابطه توجه به نسبت تبدیل گیربکس است. که با در نظر گرفتن میزان گشتاور و همچنین سرعت خروجی باید انتخاب شود.

در تصویر زیر نمودار گشتاور بر حسب سرعت دو نوع سروو موتور را مشاهده می کنید که دور نامی دور در دقیقه دارند. همان طور که مشاهده می شود سروو موتور تا دور نامی خود (به تقریب) گشتاور خود را حفظ کرده و بعد از آن گشتاور به صورت خطی شروع به کاهش می کند.

ولتاژ تغذیه درایور نیز بسته به اینکه سرو موتور ولت (برق تکفاز یا سه فاز) یا سرو موتور ولت باشد عامل دیگر تعیین قیمت است.. سرو موتوری که با برق سه فاز ولت تغذیه می شود، کارایی بهتری دارد، اما در توان های پایین معمولا سرو موتور های عرضه می شوند. این نوع سروو ها که معمولا سه فاز می باشند، بهتر است. با ترانس های خروجی سه فاز است.فاده شوند تا افت گشتاوری نداشته باشند.



( فروش ) های دیگر