فروش سرو موتور در فیروزکوه

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.


تفاوت اصلی سروو موتور ها و است.پر موتور ها، در نوع است.فاده از فیدبک است.. انکودر نصب شده بر روی شفت سروو موتور ها، موقعیت واقعی شفت سروو موتور را به سیستم کنترل گزارش می دهد. بنابراین، کنترلر سروو موتور در زمان سیگنال خطا می تواند دستور مناسب را ارسال کند. اما است.پر موتور ها فقط می توانند فرمان حرکت را صادر کنند و کاربر هیچ راهی جهت اطمینان از اینکه موتور به موقعیت مطلوب رسیده است. ندارد. در سیستم های سروو موتور، همیشه مشخص است. که موتور در چه موقعیتی است.، بنابراین همه دستورات انجام می شود و هیچ پالسی گم نمی شود.

سلام آیا میتوان از سرو موتور سرعتهای مختلف گرفت بدون اینکه قدرت خروجی موتور کاهش یابد. من سازنده میکسرهایی هستم که توسط گریبکس دارای سه سرعت خروجی است. میخواهم بدانم آیا میتوان گریبکس دور متغیر را حذف کرد و از این نوع موتور است.فاده کرد؟

این موتور های خاص همان طور که تا به حال با آن ها آشنا شده اید از نوع موتور های بدون جاروبک هستند و به موتور های Permanent Magnet یا آهنربا دایم معروف هستند. این نوع موتور ها با ساختار سنکرون خود بدون هیچ خطایی و با دقت های تا یک میلیون پالس بر دور کار کنند.



( فروش ) های دیگر