مشاوره و اجرا سرو موتور در لواسان

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.

مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

قاضی آباد یا قاضی با نام یکی دیگر از محله‌های لواسان است. که در کنار بلوار امام خمینی قرار گرفته است.. قاضی آباد به صورت رسمی دارای سنگ ثبتی است.. در قاضی با پارک زیبایی به نام پارک قاضی آباد به چشم می‌خورد که وسعت آن از محله نجارکلا و سید پیاز شروع شده و تا محله ناران امتداد دارد. این پارک از طریق پل عابر پیاده به پارک دیگری متصل می‌شود. در زیر پل، آلاچیق، آب‌نما و رودخانه مصنوعی به چشم می‌خورد.


سروو موتور های ساده از پتانسیومترهای مقاومتی به جای انکودر برای تشخیص موقعیت است.فاده می کنند. از این مدل سروو موتور ها در سیستم های بسیار ساده و ارزان قیمت است.فاده می شود و در رقابت بسیار نزدیکی با است.پرموتور ها می باشند. پتانسیومتر باعث ایجاد نویز الکتریکی و سایش در این سروو موتور ها می شود.

 سیستم سروو، شامل یک موتور معمولی است. که به شفت آن یک انکودر نصب شده است. و توسط یک سیستم کنترل که سروو سیستم نامیده می شود کنترل می گردد. با ارسال یک سیگنال کنترلی به سروو موتور امکان امکان حرکت شفت به یک زاویه یا موقعیت خاص وجود دارد. سروو موتور در موقعیت شفت فرمان داده شده باقی می ماند تا زمانیکه سیگنال تغییر کند، با تغییر سیگنال فرمان، موقعیت و زاویه شفت تغییر خواهد کرد.

در سروو موتور هایی که اصطلاحا سه فاز گفته می شود یا ولت باید بالاجبار ولت سه فاز را در ورودی داشته باشند. این دقت را داشته باشید که اگر برق سه فاز دارید و میتوانید برق سه فاز را برای دستگاه تان تامین کنید، بهتر است. که به دلیل عملکرد بهتر و افت گشتاور کمتر از سروو موتورهای سه فاز است.فاده کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر