فروش سرو موتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


برای انتخاب گیربکس خورشیدی متناسب با سروو موتور باید سایز فلنج گیربکس با موتور یکسان باشد و همچنین قطر شفت موتور با قطر داخلی ورودی گیربکس یک اندازه باشد تا با یکدیگر کوپل شوند. نکته حائز اهمیت در این رابطه توجه به نسبت تبدیل گیربکس است. که با در نظر گرفتن میزان گشتاور و همچنین سرعت خروجی باید انتخاب شود.

بطور کلی آمپلی فایر به دستگاهی گفته می‌شود که کیفیت صدای خروجی دستگاه شما را افزایش می‌دهد، شاید در برخی از مراکز عمومی دیده‌اید که صدای بلندگوها بسیار کم کیفیت یا قطع و وصل می‌شود که نشان از کیفیت کم صدا می‌باشد، ولی با است.فاده از آمپلی فایرها این مشکل حل می‌شود.

معنی اسم این موتور الکتریکی به معنای خدمتکار می‌باشد که همانطور که گفته شد امکان حرکت خطی و  دورانی را می‌دهد و دارای لختی (اینرسی) پایینی می‌باشد در نتیجه امکان تغییر سرعت در آنها سریع می‌باشد. این سیستم الکترومکانیکی به وسیله کنترل فیدبک و بر اساس جریان و ولتاژ ورودی؛ موقعیت دستگاه، همچنین قدرت،سرعت و گشتاور آن را تغییر می‌دهد.



( فروش ) های دیگر