فروش سرو موتور در ورامین

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

دشت ورامین در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار دارد. از این دشت در گذشته به‌دلیل حاصلخیزی بالا، به‌عنوان زمین‌ کشاورزی است.فاده می‌شد. در زمان حکومت پهلوی،‌ ورامین از مراکز مهم کشاورزی به شمار می‌رفت. از آنجا که در طول تاریخ به‌دلیل زمین‌های وسیع و حاصلخیز، این دشت همواره مورد توجه بوده است.،‌ آثار تاریخی بسیاری را در آن یافته‌اند که می‌توان تمدن آن را با سیلک کاشان یا شهر سوخته سیستان مقایسه کرد. تاکنون ۵ اثر تاریخی در این منطقه کشف شده است.. رودخانه جاجرود از مهم‌ترین رودخانه‌های این دشت محسوب می‌شود.

قلعه ایرج در شمال شرقی ورامین قرار دارد و در زمان حکومت ساسانیان با ارتفاع حدود ۵ متر و وسعت هکتار بنا شده است.. این قلعه از بزرگ‌ترین قلعه‌های تاریخی ایران و بی‌نظیرترین قلعه‌های خشتی جهان محسوب می‌شود. قلعه ایرج در چهار جهت، چهار دروازه برای ورود و خروج دارد که دروازه اصلی آن در بخش شمال شرقی واقع شده است.. مصالح به کار رفته در این بنا شامل خشت و گل می‌شود و با توجه به مساحت بالای آن به‌عنوان بزرگ‌ترین قلعه دفاعی خشتی ایران شهرت دارد. درون دیوارهای این قلعه راهروهایی وجود دارد که برجک‌های دیده‌بانی را به هم وصل می‌کرده است.. در بیرون محوطه قلعه نیز سنگرهایی قرار دارد. در حال حاضر بنای این قلعه به‌شدت آسیب دیده و تنها حصار آن با دروازه‌هایش برجای مانده است.. این حصار دارای ضخامتی بین تا متر و بیشترین ارتفاع آن متر است.. نمای بیرونی حصار در چهار طرف برج و نیم دایره‌ای دارد که حد فاصل هر دو برج با چهار طاق‌نما تزئین شده و این طاق‌نما‌ها در بعضی قسمت‌ها به‌صورت دو طبقه هستند.


برای انتخاب گیربکس خورشیدی متناسب با سروو موتور باید سایز فلنج گیربکس با موتور یکسان باشد و همچنین قطر شفت موتور با قطر داخلی ورودی گیربکس یک اندازه باشد تا با یکدیگر کوپل شوند. نکته حائز اهمیت در این رابطه توجه به نسبت تبدیل گیربکس است. که با در نظر گرفتن میزان گشتاور و همچنین سرعت خروجی باید انتخاب شود.

ولتاژ تغذیه درایور نیز بسته به اینکه سرو موتور ولت (برق تکفاز یا سه فاز) یا سرو موتور ولت باشد عامل دیگر تعیین قیمت است.. سرو موتوری که با برق سه فاز ولت تغذیه می شود، کارایی بهتری دارد، اما در توان های پایین معمولا سرو موتور های عرضه می شوند. این نوع سروو ها که معمولا سه فاز می باشند، بهتر است. با ترانس های خروجی سه فاز است.فاده شوند تا افت گشتاوری نداشته باشند.

سانیو یک مجموعه پیشرو در تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی است. که سرو موتورهای سانیو Sanyu از محبوب‌ترین محصولات آن است.. سروو موتور سانیو دارای رنج توانی . الی کیلو وات و قابلیت کنترل سه پارامتر سرعت، گشتاور و موقعیت هستند. این سروو موتورها در دو نوع ترمزدار و بدون ترمز ارائه می‌شوند. در خرید انواع سروو موتورهای صنعتی توجه کنید که سرو موتور مطابق با زمینه‌ی فعالیت شما باشد.



( فروش ) های دیگر