مشاوره و اجرا سرو موتور در ورامین

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته ی مهمی که در رابطه با این بنا وجود دارد‌، نوع معماری و ساخت قلعه ایرج است.. در طراحی قلعه به این موضوع توجه شده که با نفوذ دشمن، متوجه حضور سربازان در قلعه نخواهند شد و این به لحاظ امنیتی برای سربازان بسیار مفید بوده است.. قلعه ایرج در حدود . متر دارد و در مساحتی بالغ بر هکتار بنا شده است.. علت نامگذاری این بنا، انتساب بنا به ایرج فرزند فریدون در شاهنامه فردوسی می‌باشد.

دشت ورامین در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار دارد. از این دشت در گذشته به‌دلیل حاصلخیزی بالا، به‌عنوان زمین‌ کشاورزی است.فاده می‌شد. در زمان حکومت پهلوی،‌ ورامین از مراکز مهم کشاورزی به شمار می‌رفت. از آنجا که در طول تاریخ به‌دلیل زمین‌های وسیع و حاصلخیز، این دشت همواره مورد توجه بوده است.،‌ آثار تاریخی بسیاری را در آن یافته‌اند که می‌توان تمدن آن را با سیلک کاشان یا شهر سوخته سیستان مقایسه کرد. تاکنون ۵ اثر تاریخی در این منطقه کشف شده است.. رودخانه جاجرود از مهم‌ترین رودخانه‌های این دشت محسوب می‌شود.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.


تمام سرو موتورها درایور سه فاز دارند. درایورهایی که با برق ولت سه فاز کار می‌کنند، قابلیت این را دارند که با ورودی برق تک فاز، برق سه فاز ولت تولید کنند؛ ولی الی % افت گشتاور خواهند داشت. در مورد سروو موتورهای سه فاز ولت، نمی‌توان چنین رویه‌ای داشت پس حتما باید از سه فاز ولت است.فاده کرد. اگر می‌توانید برق سه فاز تأمین کنید، به دلیل عملکرد بهتر و افت گشتاور پایین‌تر، بهتر است. از است.فاده کنید. نکته حائز اهمیت این است. که در سرو موتورهای توان پایین و دور بالا معمولا ورودی فاز کمتر مورد است.فاده قرار می‌گیرد؛ برای مثال برای توان‌های یک کیلو وات به بالا بهتر است. از ورودی برق سه فاز ولت است.فاده کرد.

سروو درایو ها معمولا با کمک پالس دریافتی موتورشان را کنترل می کنند. در واقع هر پالسی دو ویژگی مهم تعداد پالس و فرکانس دارد که از آن برای کنترل موتور است.فاده می شود. ما برای کنترل و کارکرد سروو باید پالس خود را به پورت CN (یا در بعضی مدل ها پورت I/O) سروو موتور بدهیم. همچنین از این پورت برای اتصال انکودر دوم، ورودی و خروجی دیجیتال و انواع آلارم ها کمک گرفت.

سلام آیا میتوان از سرو موتور سرعتهای مختلف گرفت بدون اینکه قدرت خروجی موتور کاهش یابد. من سازنده میکسرهایی هستم که توسط گریبکس دارای سه سرعت خروجی است. میخواهم بدانم آیا میتوان گریبکس دور متغیر را حذف کرد و از این نوع موتور است.فاده کرد؟



( مشاوره و اجرا ) های دیگر