مشاوره و اجرا سرو موتور در پردیس

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در


معنی اسم این موتور الکتریکی به معنای خدمتکار می‌باشد که همانطور که گفته شد امکان حرکت خطی و  دورانی را می‌دهد و دارای لختی (اینرسی) پایینی می‌باشد در نتیجه امکان تغییر سرعت در آنها سریع می‌باشد. این سیستم الکترومکانیکی به وسیله کنترل فیدبک و بر اساس جریان و ولتاژ ورودی؛ موقعیت دستگاه، همچنین قدرت،سرعت و گشتاور آن را تغییر می‌دهد.

سروو موتور در واقع، یک مکانیسم حلقه بسته خودکار جهت راه اندازی ماشین ها می باشد که از فیدبک موقعیت برای کنترل حرکت و رسیدن به موقعیت نهایی است.فاده می کند. ورودی سیستم کنترلی سروو موتور یک سیگنال آنالوگ یا دیجیتال است. که دستورات موقعیت را به شفت خروجی اعلام می کند. یک انکودر به شفت موتور متصل می شود تا فیدبک موقعیت و سرعت را به سیستم کنترل ارسال کند. در ساده ترین مورد، فقط موقعیت، اندازه گیری می شود. موقعیت اندازه گیری شده در خروجی با دستور موقعیت ارسالی از سیستم کنترل و عدد تعریف شده که بصورت دستی برای سیستم کنترل تعریف شده است.، مقایسه می شود. چنانچه موقعیت خروجی با مقدار تعریف شده و مورد نیاز تفاوت داشته باشد، یک سیگنال خطا تولید می شود که موجب می شود موتور در هر دو جهت بچرخد تا آنجا که خروجی شفت را به موقعیت مناسب برساند. زمانیکه شفت به موقعیت مورد نظر می رسد، سیگنال خطا به مقدار صفر رسیده و موتور می ایستد.

 سیستم سروو، شامل یک موتور معمولی است. که به شفت آن یک انکودر نصب شده است. و توسط یک سیستم کنترل که سروو سیستم نامیده می شود کنترل می گردد. با ارسال یک سیگنال کنترلی به سروو موتور امکان امکان حرکت شفت به یک زاویه یا موقعیت خاص وجود دارد. سروو موتور در موقعیت شفت فرمان داده شده باقی می ماند تا زمانیکه سیگنال تغییر کند، با تغییر سیگنال فرمان، موقعیت و زاویه شفت تغییر خواهد کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر