مشاوره و اجرا سرو موتور در پیشوا

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


نوع دیگری از سرو موتورها بجای عملکرد دوار،عملکرد خطی دارند به این صورت که سرو موتور به یک گیربکس متصل است. و گیربکس وظیفه تبدیل حرکت چرخشی به حرکت خطی را به عهده دارد، نمونه بارز این این مدل از سرو موتور، برخی از جک های درب برقی منازل است. که تصویر زیر یک نمونه سرو موتور خطی  را مشاهده

بطور کلی آمپلی فایر به دستگاهی گفته می‌شود که کیفیت صدای خروجی دستگاه شما را افزایش می‌دهد، شاید در برخی از مراکز عمومی دیده‌اید که صدای بلندگوها بسیار کم کیفیت یا قطع و وصل می‌شود که نشان از کیفیت کم صدا می‌باشد، ولی با است.فاده از آمپلی فایرها این مشکل حل می‌شود.

موتور سروو ها در واقع تشکیل شده از موتور به اضافه انکودر در پشت آنها می باشد و به وسیله این انکودر است. که سیستم به صورت کلوز لوپ میشود و انکودر همراره فیدبک موقعیت شفت موتور را برای درایو سروو ارسال می کند. این انکودر ها معمولا با دقت هایی برابر با بیت تا بیت در پشت موتور ها قرار داده می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر