فروش سنسورهای صنعتی در بازار لاله زار

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سنسور المان حس کننده ای است. که کمیت های فیزیکی، رطوبت، حرارت و غیره را به کمیت های الکتریکی آنالوگ یا دیجیتال تبدیل می کنند. سنسور ها در دستگاه های اندازه گیری، سیستم های کنترل آنالوگ و دیجیتال مانند PLC مورد است.فاده قرار می گیرند.

سنسور المان حس کننده ای است. که کمیت های فیزیکی، رطوبت، حرارت و غیره را به کمیت های الکتریکی آنالوگ یا دیجیتال تبدیل می کنند. سنسور ها در دستگاه های اندازه گیری، سیستم های کنترل آنالوگ و دیجیتال مانند PLC مورد است.فاده قرار می گیرند. عملکرد سنسور ها و قابلیت اتصال آنها به دستگاه های مختلف باعث شده است. که سنسور ها جز جدا نشدنی سیستم های کنترل اتوماتیک باشند. بعضی از سنسور ها بصورت جداگانه و بعضی از سنسور ها با دستگاه های اندازه گیری دیگر همراه می شوند و مقدار اندازه گیری شده را به واحد کنترل اعلام می کنند و باعث تغییر وضعیت عملکرد دستگاه ها می شوند.

سنسور دود می‌تواند دود تولید شده در هنگام آتش‌سوزی را تشخیص داده و به موقع سیگنال هشدار ارسال کند. آشکارساز از کنترل MCU است.فاده کرده که این قابلیت را دارد تا به طور هوشمند دود ایجاد شده در هنگام آتش‌سوزی را تشخیص داده و سیگنال هشدار صادر کند.



( فروش ) های دیگر