فروش سنسورهای صنعتی در دماوند

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


سنسوپارت (SensoPart) یکی از تولید‌کنندگان پیشرو در زمینه سنسورهای فوتوالکتریک، سنسورهای بینایی ماشین و پردازش تصویر برای اتوماسیون کارخانه‌ها است.. همچنین سنسورهای القایی، مافوق صوت (آلتراسوند)، نوری (اپتیکال) و خازنی ارائه شده توسط این برند، طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های اتوماسیون صنعتی را پوشش می‌دهند.

در فرایندی که قرار است. دما اندازه‌گیری، ثبت و نمایش داده شود، تفاوت‌های بسیاری با یک سیستم ساده اندازه‌گیری حرارت داریم. شما می‌توانید با یک دماسنج جیوه‌ای به‌سادگی دما را اندازه بگیرید؛ اما برای ثبت و کنترل دمای محیط به سنسور صنعتی حرارتی نیاز دارید. سنسور‌های حرارتی در هر دو نوع تماسی و غیرتماسی از انواع سنسور صنعتی موجود هستند.

تنظیم یا برنامه ریزی سنسورهای فوتوالکتریک اساساً آستانه نور مورد نیاز برای انرژی بخشیدن به عنصر حسگر را تغییر می دهد. نوع شی شناسایی شده می تواند آستانه عملکرد صحیح را تغییر دهد. به عنوان مثال ، یک سنسور انتشار برای تشخیص یک جسم تاریک در فاصله متری است.فاده می شود. یک منبع تابش شدید نور لازم است. زیرا وقتی نور از جسم برگشت، مقدار زیادی از آن توسط سطح تاریک جذب می شود و نور کمی را برمی گرداند. آستانه تشخیص این جسم تاریک با آستانه تشخیص جسم سفید در همان فاصله بسیار متفاوت خواهد بود.



( فروش ) های دیگر