فروش سنسورهای صنعتی در رودهن

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دشت سیاه پالاس دارای طبیعت دست نخورده و فضایی پوشیده از گل های لاله سرخ و شقایق و زنبق وحشی و انواع گیاهان دارویی مانند خرگوشک، مریم گلی،شیرین بیان،  قارچ کوهی، سبزی کوهی، و جانوران مختلف مانند گرگ، شغال، روباه، گربه وحشی، قوچ کوهی، مار، مارمولک، موش صحرایی و عقاب است..

جمعیت رودهن به دلیل آب‌وهوا هر ساله روبه افزایش بوده و همین امر باعث شده تا امکانات شهری رودهن نیز افزایش یابد. درست در مرکز شهر رودهن، پارک مرکزی آن قرار گرفته است.. در این پارک می‌توانید یک عصرانه‌ دلچسب را در کنار خانواده مهیا کرده و از امکانات مختلف پارک نظیر آلاچیق و فضاهای اختصاصی است.فاده کنید. چند آبشار مصنوعی نیز در این پارک وجود دارد که در کنار هوای پاک بومهن فضایی مطبوع و دلنشین را پدید می‌آورند.

هم‌چنین به یاد داشته باشید که رودهن از مناطق کوهستانی کشور به شمار می آید و در بیشتر ایام سال از آب و هوایی خنک برخوردار است.. بنابراین اگر می خواهید به این شهر در فصل زمستان سفر کنید ملزومات و البسه گرمایشی را به همراه داشته باشید و خود را برای بارش باران و برف آماده کنید.


معمولا از این نوع سنسورها در جایی است.فاده می‌شود که محل دقیق جسم مشخص نیست، ولی مطمئنیم که در مقابل سنسور قرار می‌گیرد، مانند نوار نقاله (Convoyer) که اجسام روی آن از جلوی سنسور نوری عبور می‌کنند ولی اهمیتی ندارد که این اجسام در کجای نوار نقاله گذاشته شده باشند و فقط عبور آن‌ها از جلوی سنسور نوری اهمیت دارد. 

لیمت سوییچ و میکروسوئیچ از انواع حسگرهای تماسی هستند. از معایب است.فاده از سنسور تماسی فیدبک کند و عمر کوتاه آن است.. این نوع از سنسورها چون مرتب تحت فشار یا ضربه قرار می‌گیرند عمر مفید پایینی دارند و احتمال آسیب دیدن آن ها بسیار زیاد است.. به همین علت در عملکردهای سریع و قطع و وصل شدن مکرر مورد است.فاده قرار نمی‌گیرند. همچنین نصب و اتصالات آن ها باید با دقت زیادی انجام گیرد.

این نوع از سنسور دیجیتالی دما دارای یک مبدل A/D (آنالوگ به دیجیتال) تقریبی متوالی ده رقمی دو کاناله و یک رابط است.اندارد از نوع RS- یا RS- است.. این محصول از یک روش فیلترینگ است.فاده می‌کند که در آن، فیلترینگ نرم‌افزار دیجیتال میانگین بازگشتی و فیلترینگ مدار سخت‌افزاری با هم یکپارچه شده و از این طریق تداخل خارجی در نمونه‌گیری به حداقل رسیده و در عین حال



( فروش ) های دیگر