فروش سنسورهای صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


خاصتا برای PLC، کارت‌هایی طراحی شده است. که این دو نوع سنسور به وسیله آن به PLC متصل شوند. بقیه دسته‌بندی سیگنال‌ها هم قبل از اتصال به سیستم کنترلی، در محل به سیگنالی قابل فهم برای سیستم کنترلی (ولتاژ یا جریان) تبدیل می‌شوند. همچنین اگر مجبور به انتقال سیگنال‌های دما به فواصل دور باشیم، از همین تکنیک برای انتقال داده است.فاده می‌کنیم. 

اگر بخواهید بدانید که کاربرد سنسورهای صنعتی چیست، باید بگوییم که بهتر است. به صنعتی که در آن مشغول به فعالیت هستید، مراجعه کنید. این موضوع باعث می‌شود تا کاربرد‌های مرتبط را بهتر بشناسید. سنسور صنعتی می‌تواند کاربرد‌های گسترده‌ای داشته باشد و همچنان که در ادامه مشاهده خواهید کرد، انواع مختلفی از آن‌ها در بازار وجود دارد. سنسور‌های صنعتی ممکن است. به‌‎صورت جداگانه و تنها عملکرد داشته باشند یا ممکن است. با مجموعه‌ای از دستگاه‌های دیگر همراه شوند تا بتوانند اطلاعات حس‌شده را به واحد کنترل برسانند.

آنچه که باعث تفاوت میان این دو سنسور میشود وجود یک تراشه الکتریکی در سنسور دیجیتالی است. که باعث میشود مقادیر اندازه گیری شده توسط سنسور مستقیما به سیگنال های دیجیتال تبدیل شود. در حالی که سنسور آنالوگ ابتدا مقادیر اندازه گیری شده را به سیگنال آنالوگ کرده و سپس این سیگنال ها توسط کابل به فرستنده متصل شده و قابل خواندن میشود. در نهایت میتوان این طور گفت که سنسور‌های آنالوگ خروجی آنالوگ دارند و سنسور‌های دیجیتال دارای خروجی‌ دیجیتال می‌باشند.



( فروش ) های دیگر