فروش سنسورهای صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.


در صنایع غذایی نیز است.فاده از انواع این سنسورها بسیار رایج است. به طور مثال در تصویر زیر ترکیب یک سنسور خازنی با یک عملگر(pusher) را مشاهده می‌کنید.  عملکرد این قسمت از دستگاه به این صورت است. که اگر سنسور پاکتی را خالی تشخیص دهد، به وسیله قسمت متحرک آن پاکت از خط خارج می‌شود.

سنسور های القایی نوعی از سنسور های غیر تماسی می باشند، این سنسور ها در مقابل فلزات قرار می گیرند و اطلاعات را دریافت می کنند و به سیستم های اندازه گیری و مدار های کنترلی مانند Relay و plc ارسال می نمایند. سنسور های القایی از پر کاربرد ترین سنسور های غیر تماسی در اکثر صنایع می باشند.

حسگر دما ابزاری است. برای اندازه گیری درجه گرما یا سرما به کار میرود. وظیفه آن سنجش و اندازه گیری دما و تبدیل آن به یک واحد قابل خواندن است.. کاربرد آن در اندازه گیری دمای خاک، چاه ها، سدهای عظیم بتونی یا ساختمان ها و&#; میباشد. سنسور های دما به طور معمول، یک



( فروش ) های دیگر