فروش سنسورهای صنعتی در شهریار

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .


نمونه‌ای از سنسورهای بدون تماس، سنسور اثر هال است.. این حسگر دارای یک لایه نازک هادی است. که در حضور میدان مغناطیسی خروجی به صورت اختلاف پتانسیل الکتریکی (ولتاژ) ایجاد می‌کند. به این ترتیب این سنسور در دسته سنسورهای مغناطیسی قرار می‌گیرد. کمیت‌های جریان، دما، فشار و موقعیت با این نوع حسگر قابل سنجش است.. به دلیل عدم نیاز به بخش‌های متحرک، طول عمر سنسور اثر هال بسیار زیاد است.. البته لازم به ذکر است. که خروجی سنسور اثر هال به صورت تقویت شده قابل است.فاده است.. همچنین نوع خروجی آن می‌تواند آنالوگ یا دیجیتال باشد.

همچنین از سنسورهای اولتراسونیک به عنوان سنسور برای تشخیص، نظارت و تنظیم سطح مایعات در ظروف بسته (مانند ظرف های موجود در کارخانه های شیمیایی) است.فاده می شود. از همه قابل توجه تر و جالب تر اما، فناوری اولتراسونیک صنعت پزشکی را قادر به تولید تصاویر اندام های داخلی، شناسایی تومورها و اطمینان از سلامتی نوزادان در رحم کرده است..

سنسور های القایی جزو سنسور های غیر تماسی هستند. که اساس کار آن ها بر مبنای مدارهای مغناطیسی میباشد. به همین دلیل به آنها سنسورهای الکترومغناطیسی نیز گفته میشود. معایب این سنسور ها این است. که فقط در مقابل فلزات عکس العمل نشان میدهند. و از مزایای آنها میتوان به فرمان دادن مستقیم به رله ها، شیرهای برقی، سیستم های اندازه گیری و مدارات کنترل الکتریکی اشاره کرد. کاربرد سنسور های القایی را میتوان در اندازه گيری فاصه از قطعه، جدا سازی قطعات با ابعاد مختلف ،اندازه گيری ضخامت قطعات فلزی، جداسازی قسمت فلزی قطعات، تشخیص قطعات فلزی شکسته دستگاه های مختلف صنعتی، آشکار سازی هر گونه تغییر در دندانه چرخ دنده های فلزی، اندازه گيري و كنترل سرعت و آشكار سازي حركتهاي مكانيكي و&#; یافت.



( فروش ) های دیگر