فروش سنسورهای صنعتی در لواسان

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

احتمالاً نام تلو را شنیده‌اید. تلو نام یک پارک لواسان است. که در کیلومتر جاده‌ای به همین نام واقع شده است.. پارک جنگلی تلو یکی دیگر از مهم‌ترین جاهای دیدنی لواسان به شمار می‌رود که بعضی‌ها آن را با نام پارک جنگلی غزال می‌شناسند.

امامزاده اسماعیل (ع) یکی از امامزاده موجود در لواسان است. که در روستای برگ جهان قرار دارد. بنای کنونی بقعه دارای پلان مربعی‌شكل و گنبدی مخروطی است. كه حدود ۵ متر مربع مساحت دارد و در سال‌های اخير بازسازی شده است.. این بنا در فصل بهار و تابستان میزبان زائران بسياری است. که برای گردش به این منطقه می‌روند.


سنسور های غیر تماسی سنسور های حالت جامد می باشند و دارای سیم می باشند، همچنین سنسور های غیر تماسی دارای ترانزیستور هستند که ترانزیستور پس از تشخیص یک شی قابلیت سوئیچ خروجی را دارد. ترانزیستور ها دارای نیمه های نوع N و یا نوع P می باشند. سنسور های غیر تماسی از نوع سنسور های القایی سه سیمه ولتی DC می باشند و دارای دو خروجی NPN و PNP می باشند. تفاوت خروجی NPN و PNP در نحوه ارتباط سنسور با مصرف کننده و نوع خروجی است. که از سنسور دریافت می شود می باشد.

نحوه ارسال و دریافت نور می تواند متفاوت باشد. در بیشتر موارد فرستنده فقط با است.فاده از LED، نوری با طول موج مشخص را ارسال می کند و گیرنده با است.فاده از یک فوتوترانزیستور نور را حس می کند و سپس به یک خروجی انرژی می دهد. برای جلوگیری از تداخل در نور محیط، برخی از سنسورها نور را پالس می کنند یا گیرنده را فیلتر می کنند تا فقط یک طول موج خاص را حس کند.

سنسورهای خازنی سنسوپارت (VISOR از SensoPart) همه در یک محفظه است.وانه‌ای مستحکم نصب می‌شوند. نسخه‌های فلاش و غیر هم‌سطح به این معنی است. که سر سنسور بدون فلاش یک میدان الکتریکی کروی را مستقیماً از طرفین ساطع می‌کند که امکان اندازه گیری فواصل بسیار بیشتر را در بسته‌بندی‌های مقاوم کوچک فراهم می‌سازد. این سنسورها در مدل‌های مختلف KD/KL ، KD/KL ، KD/KL ، KD/KL و KD/KL ارائه شده‌اند.



( فروش ) های دیگر