فروش سنسورهای صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


شناخت شما درباره سنسور صنعتی و انواع آن کمک می‌کند تا بتوانید فعالیت تولید محصولات یا سیستم خود را آسان‌تر اتوماتیک کنید. اگر به دنبال اطلاعات محصولات سنسوری، سنسوپارت و قیمت‌های آن هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم به صفحات محصولات سنسوپارت سر بزنید.

سنسورهای سطح قطعاتی هستند که برای نظارت، نگهداری و اندازه‌گیری سطح مایعات (در مواردی جامدات) است.فاده می‌شوند. پس از تشخیص سطح مایع توسط این سنسورها، داده‌های دریافت شده به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌شوند. سنسور سطح اندازه‌گیری مایعات، قطعه‌ایست که برای تعیین سطح جریان مایع در یک سیستم باز یا یک سیستم بسته مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

آنچه که باعث تفاوت میان این دو سنسور میشود وجود یک تراشه الکتریکی در سنسور دیجیتالی است. که باعث میشود مقادیر اندازه گیری شده توسط سنسور مستقیما به سیگنال های دیجیتال تبدیل شود. در حالی که سنسور آنالوگ ابتدا مقادیر اندازه گیری شده را به سیگنال آنالوگ کرده و سپس این سیگنال ها توسط کابل به فرستنده متصل شده و قابل خواندن میشود. در نهایت میتوان این طور گفت که سنسور‌های آنالوگ خروجی آنالوگ دارند و سنسور‌های دیجیتال دارای خروجی‌ دیجیتال می‌باشند.



( فروش ) های دیگر