فروش سنسورهای صنعتی در ورامین

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

در شهرستان ورامین به‌عنوان یکی از شهرهای قدیمی و متمدن نیز غذاهای سنتی زیادی وجود دارد که قدمت برخی از آن‌ها به سال‌های گذشته برمی‌گردد. گوجه‌فرنگی که یکی از محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.، جایگاه ویژه‌ای در میان غذاهای اصیل این شهرستان دارد. به‌عنوان مثال می‌توان از

در این شهرستان عواملی همچون کویر و بادهای غربی نقش زیادی در اقلیم این شهر ایفا می‌کنند. نوع توزیع دما در فصل‌های مختلف سال، نشان‌دهنده‌ است.قرار سنگین حاره‌ای در تابستان و است.قرار بادهای غربی در پی ریزش هوای سرد، در فصل‌های سرد سال است.؛ طبق پارامترهای دمایی، کم‌ترین دما متعلق به دی‌ماه و بیش‌ترین دما متعلق به تیرماه است.‌. بیشترین مقدار رطوبت نیز متعلق به دی‌ماه است. که با میزان /% به ثبت رسیده است.‌. بارندگی در شهر ورامین کم است.؛ به‌گونه‌ای که در تابستان‌ها تقریباً بارشی وجود ندارد و در بقیه‌ فصل‌ها نیز معمولی است.؛ اما بیشترین میزان بارش متعلق به فصل زمستان است.. به سبب قرار گرفتن ورامین بین


یک سنسور مجاورت القایی فقط می تواند اهداف فلزی را تشخیص دهد. این به این دلیل است. که سنسور از یک میدان الکترومغناطیسی است.فاده می کند. هنگامی که یک هدف فلزی وارد میدان الکترومغناطیسی می شود، مشخصات القایی فلز باعث تغییر خصوصیات میدان می شود، در نتیجه وجود یک هدف فلزی را به سنسور مجاورتی هشدار می دهد. بسته به خاصیت القایی فلز، می توان هدف را در فاصله بیشتر یا کمتر تشخیص داد.

با است.فاده از سنسور های شیمیایی میتوان غلظت ذرات مخصوصی (اتم ها، مولکول ها یا یون ها ) موجود در گازها یا مایعات مورد نظر را با است.فاده از علامت الکتریکی (ولتاژ یا جریان) اندازه گیری و ثبت کرد. در مواردی که این سنسورها وظیفه تشخیص مواد بیولوژیکی ویژه را بر عهده دارند. این سنسور با نام سنسورهای بیولوژیکی شناخته میشود. که اغلب یک دسته ی جداگانه از سنسور شیمیایی تلقی میشوند.

در گذشته سنسور آنالوگ بسیار مورد است.فاده قرار میگرفت اما هر چه گذشت است.فاده از سنسور دیجیتال بیشتر شد. از مهمترین مزیت های سنسور دیجیتال نسبت به آنالوگ این است. که مقادیر اندازه گیری شده را مستقیما به سیگنال تبدیل میکند و هزینه ها را بسیار پایین می آورد.



( فروش ) های دیگر