فروش سنسورهای صنعتی در پیشوا

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


سنسور صنعتی مغناطیسی در مجاورت میدان مغناطیسی عمل می‌کند. اگر قطعه‌ای که خاصیت آهنربایی دارد در مقابل این نوع از سنسور صنعتی قرار گیرد، کنتاکت سنسور عمل خواهد کرد. از این سنسور برای اندازه‌گیری سرعت و تشخیص موقعیت است.فاده می‌شود.

سنسور خازنی جز سنسور های بدون تماس و بدون کنتاکت الکتریکی هستند و اجسام فلزی و غیر فلزی مانند پلاستیک، شیشه، مایعات، کاغذ را حس می نمایند. این سنسور ها برای کنترل سطوح در مخازنی که از مواد پودری، مایع یا دانه پر شده اند مناسب می باشد. همچنین از آنها می توان به عنوان مولد پالس به منظور کنترل وضعیت برنامه ماشین آلات، برای شمارنده ها و آشکار سازی تقریبا تمام مواد فلزی و غیر فلزی است.فاده کرد.

سنسور های غیر تماسی سنسور های حالت جامد می باشند و دارای سیم می باشند، همچنین سنسور های غیر تماسی دارای ترانزیستور هستند که ترانزیستور پس از تشخیص یک شی قابلیت سوئیچ خروجی را دارد. ترانزیستور ها دارای نیمه های نوع N و یا نوع P می باشند. سنسور های غیر تماسی از نوع سنسور های القایی سه سیمه ولتی DC می باشند و دارای دو خروجی NPN و PNP می باشند. تفاوت خروجی NPN و PNP در نحوه ارتباط سنسور با مصرف کننده و نوع خروجی است. که از سنسور دریافت می شود می باشد.



( فروش ) های دیگر