فروش سنسورهای صنعتی در چهاردانگه

Industrial sensors-1
Industrial sensors-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

[&#;] چهاردانگه از دسته شهرهایی است. که چسبیده به تهران در جنوب غربی آن قرار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان خبره در املاک علاوه بر آینده ترسیمی روشن به جهت رشد و پیشرفت روزافزون آن به عنوان یکی از شهرهای اطراف تهران که بدور از آلودگی و ترافیک است. [&#;]


سنسورهای PIR معمولاً در شناسایی مبتنی بر حرکت مانند سیستم های امنیتی داخلی است.فاده می شوند. هنگامی که یک جسم متحرک که تابش مادون قرمز تولید می کند به محدوده سنسور وارد شود، اختلاف سطح IR بین دو عنصر پیروالکتریک اندازه گیری می شود. سپس سنسور سیگنال الکترونیکی را به رایانه تعبیه شده می فرستد که به نوبه خود زنگ خطر را ایجاد می کند.

منبع نور رسیده به سنسور می تواند فرکانس های مختلفی داشته باشد، اما بیشتر اوقات قرمز یا مادون قرمز قابل مشاهده است. و از فرستنده پخش می شود. گیرنده نور را جمع می کند و شدت آن را برای کاربردهای سنجش از فاصله اندازه گیری می کند. این عناصر ساطع کننده و گیرنده می توانند در یک محفظه یا در محفظه های مختلف باشند.

تنظیم یا برنامه ریزی سنسورهای فوتوالکتریک اساساً آستانه نور مورد نیاز برای انرژی بخشیدن به عنصر حسگر را تغییر می دهد. نوع شی شناسایی شده می تواند آستانه عملکرد صحیح را تغییر دهد. به عنوان مثال ، یک سنسور انتشار برای تشخیص یک جسم تاریک در فاصله متری است.فاده می شود. یک منبع تابش شدید نور لازم است. زیرا وقتی نور از جسم برگشت، مقدار زیادی از آن توسط سطح تاریک جذب می شود و نور کمی را برمی گرداند. آستانه تشخیص این جسم تاریک با آستانه تشخیص جسم سفید در همان فاصله بسیار متفاوت خواهد بود.



( فروش ) های دیگر