فروش سنگ لاشه در اسلامشهر

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.


از دیگر ویژگی های سنگ مالون، مقاومت بالای آن ها و جذب بسیار پایین آب توسط آن ها هست. با توجه به همین موارد ذکرشده در کنار ظاهر جذاب و مقاومت بسیار بالای آن، است.فاده از این نوع سنگ در محوطه سازی و کف سازی ساختمان ها زیبایی خاصی به محیط می بخشد و زیبایی محیط را دوچندان می کند.

از طرفی دسته دیگر سنگ هایی که زیر دسته سنگ های لاشه هستند، نمونه هایی با عنوان سنگ لاشه ورقه ای است.. است.خراج این سنگ ها از بافت های کوه و مناطق طبیعی است. و است.خراج آن ها به صورت ورقه ورقه ای صورت می گیرد. این سنگ ها به دلیل ساختار طبیعی و مستحکمی که دارند در ساخت وسازهای مختلف مورداستفاده قرار می گیرند و معمولاً ازلحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

 عموم سنگ‌های ساختمانی که بصورت مالن (سنگ تراشیده و چکش خورده) یا اشکال غیرمنظم برای پی ساختمان، دیوار و پایه پل بکار می‌روند در ردیف سنگ لاشه قرار دارند و به عبارت دیگر معادن سنگی که سنگ قواره و کوپ نمی‌دهند، بصورت سنگ لاشه مورد است.فاده و بهره‌برداری قرار می‌گیرند.



( فروش ) های دیگر