فروش سنگ لاشه در بهارستان

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


- سنگ ورقه ای یکی ازانواع بسیار مهم و پرکاربرد لاشه سنگ است.، برخلاف لاشه سنگ که در صنعت بیشتر مورد است.فاده قرار می گیرد، لاشه ورقه ای کاربرد زیادی در ساختمان سازی دارد. ولی اگر سنگ ورقه ای را با است.فاده از تیشه و ابزار دیگر تغییر شکل دهند و به آن نظمی خاص داده شود، به آن سنگ لاشه قواره گفته می شود. که کاربرد آن در ساخت کف حیاط، سنگفرش پیاده رو و محوطه سازی باغ است..

نصب و فروش سنگ لاشه با قیمت مناسب اجرای سنگ لاشه سنگ مالون به صورت حرفه ای پیمانکاری آقای مرادی با بیش از سال سابقه ای کاری نصب و فروش سنگ لاشه ، مالون ، کوهی ، سبز ، قرمز ، قهوه ای ، مشکی ، طوسی و ... از خدمات ما می باشد. اجرای کف ، محوطه سازی ، اجرای ستون ، اجرای پله ، اجرای کباب پز و...انجام می شود. اجرای سنگ لاشه سنگ مالون با نازل ترین قیمت انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

از طرفی سنگ مالون به نوعی زیرمجموعه سنگ های لاشه بوده و می توان آن را نوعی سنگ لاشه تغییریافته در نظر گرفت. به طورکلی سنگ مالون دسته دیگری از سنگ های ساختمانی است. که به صورت گسترده در ساخت وسازهای مهندسی مورداستفاده قرار می گیرد. همچنین نکته قابل توجه دیگر این است. که حتی در منابعی به آن سنگ لاشه قواره یا سنگ لاشه مالون نیز گفته می شود.



( فروش ) های دیگر