فروش سنگ لاشه در بومهن

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


همان طور که میدانید سنگ یکی از مصالح موردنیاز در صنعت ساختمان سازی هست. درواقع سنگ ها عموماً از دو فرایند کوهزایی و کوه سایی در زمین به وجود می آیند. جالب است. بدانید که آشنایی با این دو پدیده بسیار بااهمیت بوده و شناخت این دو پدیده ما را در شناسایی بهتر انواع سنگ ها کمک خواهند کرد.

کاربردهای سنگ مالون نیز همچون سنگ لاشه گسترده هست و حتی می توان مطرح کرد که به دلیل تراش خوری هایی که بر روی این سنگ انجام می شود، کاربردهای آن نیز گسترده تر شده است.. با توجه به همین مسائل ذکرشده نیز در این بخش از سازه افزار به ارائه اطلاعاتی در باب کاربردهای این نوع از سنگ می پردازیم.

همان طور که در بخش قبلی اشاره داشتیم سنگ لاشه یا سنگ بادبر به دلیل کاربرد طبیعی و بدون فرآوری شده بیشتر به جای سیمان و بلوک در ساختمان سازی است.فاده می شود. درواقع می توان اذعان داشت که مقاومت بالا و است.حکام زیاد آن در کنار قیمت پایین سنگ لاشه به نسبت مصالح دیگر بر کاربردهای بیشتر آن در مصارف ساختمانی مختلف افزوده است.. با توجه به همین رویه نیز به ارائه یکسری از کاربردهای مشخص سنگ لاشه می پردازیم:



( فروش ) های دیگر