فروش سنگ لاشه در رودهن

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

زیبایی دشت با وجود گوسفندان و گل و گیاهان در کنار رودخانه‌ها و چشمه‌هایی که در این دشت به وفور یافت می‌شوند، دو چندان می‌شود‌. در این منطقه‌ی بکر حیوانات دیگری همچون خرس، گربه‌ی وحشی، پلنگ، گرگ، شغال، روباه، اسب وحشی و&#; زندگی می‌کنند. البته پوشش حیوانی ارزشمند این منطقه باعث شده این منطقه جزو مناطق حفاظت شده است.ان تهران به حساب بیاید. علاوه‌براین، در رودخانه‌های این دشت تماشایی، نوعی ماهی کمیاب در جهان با نام قزل‌آلای خال قرمز رنگین‌کمان زندگی می‌کند که صید بدون مجوز آن غیرقانونی است.. سبزی‌های دارویی و کوهی و انواع قارچ‌ها نیز در دشت سیاه پالاس وجود دارند و اهمیت این منطقه را بیشتر نشان می‌دهند. شما می‌توانید از بلوار شریعتی رودهن به دشت سیاه پالاس برسید.

طبیعت زیبا و بکر روستاهای آردینه، جورد و وسکاره که در شمال شهر بومهن قرار گرفته از دیگر جاذبه های گردشگری و دیدنی این شهر می باشند که همچنان توانسته اند بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کنند. لازم به ذکر است. قدمت روستای وسکاره به هزار سال میرسد.


- سنگ مالون، نوع دیگری از لاشه سنگ است. که در واقع همان سنگ لاشه ای است. که یک سری تغییرات از جمله تراش کاری بر آن اعمال شده است. و نسبت به لاشه سنگ شکل و شمایل هندسی تری دارد به گونه ای که پس از تراش کاری به سنگی با سطح صاف و ظاهری چهار گوش تبدیل می شود. در واقع  سنگ های لاشه سنگی نتراشیده هستند ولی مالون یک نمونه سنگ تراش خورده و قابل چکش خواری است. که یکی از انواع سنگ های آنتیک به حساب می آید.

- سنگ ورقه ای یکی ازانواع بسیار مهم و پرکاربرد لاشه سنگ است.، برخلاف لاشه سنگ که در صنعت بیشتر مورد است.فاده قرار می گیرد، لاشه ورقه ای کاربرد زیادی در ساختمان سازی دارد. ولی اگر سنگ ورقه ای را با است.فاده از تیشه و ابزار دیگر تغییر شکل دهند و به آن نظمی خاص داده شود، به آن سنگ لاشه قواره گفته می شود. که کاربرد آن در ساخت کف حیاط، سنگفرش پیاده رو و محوطه سازی باغ است..

نصب و فروش سنگ لاشه با قیمت مناسب اجرای سنگ لاشه سنگ مالون به صورت حرفه ای پیمانکاری آقای مرادی با بیش از سال سابقه ای کاری نصب و فروش سنگ لاشه ، مالون ، کوهی ، سبز ، قرمز ، قهوه ای ، مشکی ، طوسی و ... از خدمات ما می باشد. اجرای کف ، محوطه سازی ، اجرای ستون ، اجرای پله ، اجرای کباب پز و...انجام می شود. اجرای سنگ لاشه سنگ مالون با نازل ترین قیمت انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر