فروش سنگ لاشه در شمال تهران

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ساختمان‌های بلند و چندین طبقه مسکونی در کنار خانه‌های ویلایی قدیمی ساخت، برج‌های تجاری و مراکز خرید مدرن در کنار بازار ساده و گیرای تجریش، مراکز متنوع آموزشی و فرهنگی و فضاهای تفریحی و گردشگری از ویژگی‌های اصلی محله تجریش هستند. خلاصه اگر که پایتخت‌نشین هستید و یا برای سفر به تهران آماده‌اید و حالا به دنبال منطقه‌ای مناسب برای اقامت می‌گردید تجریش یکی از بهترین‌هاست.

از مهم ترین جاذبه های گردشگری محله های شمال تهران موجود در این منطقه می توان به دربند، بام تهران، درکه، پیست اسکی توچال، بازار تجریش، امام زاده صالح، فرهنگسرای نیاوران، پارک قیطریه، کاخ نیاوران، کاخ سعد آباد، نگارخانه جماران، فرهنگسرای ملل، پارک ملت، امام زاده قاسم، پارک جمشیدیه، موزه حیات وحش ایران اشاره کرد. علاوه بر این لازم به ذکر است. که در بسیاری از مراکز خرید موجود در محله های شمال تهران ، شهر بازی ها و مراکز تفریحی بسیار زیادی وجود دارد و در نتیجه بسیاری از خانواده ها برای گردش و تفریح فرزندان خود، ساعاتی را در این شهر بازی ها می گذرانند.

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.


سنگ لاشه و سنگ مالون دو نمونه از سنگ های ساختمانی با ویژگی های مشابه اند که در برخی مواقع به اشتباه به عنوان یک سنگ در نظر گرفته می شوند. در باب این مسئله می توان مطرح کرد که در اصل سنگ مالون به نوعی زیرمجموعه سنگ های لاشه بوده و نمونه ای از انواع سنگ های تراشیده و دارای قابلیت چکش خواری هست که در این مقاله به طور کامل درباره ی آن سخن خواهیم گفت؛ بنابراین در این قسمت از وبلاگ سازه افزار شمارا دعوت می کنیم تا به مطالعه این نوشتار در حوزه ی آشنایی با انواع سنگ لاشه و مالون بپردازید.

جالب است. بدانید که خود این سنگ ها بر اساس منابع اولیه تولید و است.خراجشان به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. برای نمونه به برخی از آن ها که منشأ کلسیم کربنات دارد را با عنوان سنگ لاشه تراورتن می شناسند و همان طور که در سایر مقالات در باب سنگ تراورتن نیز شاره کردیم، کاربرد عمده این نوع از سنگ ها در صنایع هنری و مجسمه سازی و همچنین تولید موزاییک و انواع سنگ های مصنوعی است..

- سنگ مالون، نوع دیگری از لاشه سنگ است. که در واقع همان سنگ لاشه ای است. که یک سری تغییرات از جمله تراش کاری بر آن اعمال شده است. و نسبت به لاشه سنگ شکل و شمایل هندسی تری دارد به گونه ای که پس از تراش کاری به سنگی با سطح صاف و ظاهری چهار گوش تبدیل می شود. در واقع  سنگ های لاشه سنگی نتراشیده هستند ولی مالون یک نمونه سنگ تراش خورده و قابل چکش خواری است. که یکی از انواع سنگ های آنتیک به حساب می آید.



( فروش ) های دیگر