فروش سنگ لاشه در شهرک صنعتی شمس آباد

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


به سنگ های طبیعی از گونه سنگ های آذرین بیرونی که اشکالی نامنظم و ضخامت های مختلف از یک تا ۵ سانت دارند، سنگ لاشه یا لاشه سنگ گفته می شود و معمولا به صورت طبیعی و بدون برش یا هرگونه تراش هستند. از انواع این نوع سنگ می توان به سنگ تراورتن، مالون، سنگ لاشه ورقه ای و سنگ کوهی اشاره کرد که هر کدام در زمینه خاصی کاربرد دارد. مهمترین ویژگی های این سنگ عبارتند از لایه لایه نبودن، سختی و مقاومت قابل قبولی داشته باشد، درز و شکاف نداشته باشد و شرایط و نحوه است.خراج آن نیز مورد توجه قرار گیرد. ساخت سنگفرش حیاط و پیاده رو، ساخت دیوار و محوطه ساختمان، در ساخت راه پله ها و پی سازی ساختمان ها، فضاهای بیرونی و تولید پودر سنگ در کارخانه ها، جزو مهمترین کاربردهای لاشه سنگ به شمار می رود.

درواقع می توان مطرح کرد که با تغییرات عمده ای که روی سنگ های مالون صورت گرفته است.، کاربرد عمده آن ها در نما زدن ساختمان ها است.. از طرفی کاربرد تزئینی و نماسازی توسط این سنگ ها موجب به کارگیری آن ها در نماسازی فضاهای سبز و پارک ها نیز شده است.. همچنین طراحی و نماسازی مسیرهای پیاده روی و سنگ فرش ها نیز با کمک این سنگ ها صورت می گیرد؛ بنابراین به طور خلاصه می توان به گزینه های زیر در باب کاربردهای این سنگ تراش خورده اشاره کرد که شامل:

به طورکلی سنگ مالون انواع مختلف و متنوعی دارد که می توان به سنگ مالون جوشقان، سنگ مالون راسته، سنگ مالون نبشی و &#; اشاره کرد. هرکدام از آن ها علاوه بر ظاهر متفاوت، کاربردهای متنوعی نیز دارند. به عنوان نمونه سنگ مالون جوشقان دارای رگه های متنوع و گوناگون در سطح خود هست و دارای رنگ های متنوع مانند سنگ مالون جوشقان رگ قرمز، مالون جوشقان قرمز و زرد، مالون جوشقان با رگه های لیمویی هست.



( فروش ) های دیگر