فروش سنگ لاشه در شهرک صنعتی چهاردانگه

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


همان طور که در بخش قبلی اشاره داشتیم سنگ لاشه یا سنگ بادبر به دلیل کاربرد طبیعی و بدون فرآوری شده بیشتر به جای سیمان و بلوک در ساختمان سازی است.فاده می شود. درواقع می توان اذعان داشت که مقاومت بالا و است.حکام زیاد آن در کنار قیمت پایین سنگ لاشه به نسبت مصالح دیگر بر کاربردهای بیشتر آن در مصارف ساختمانی مختلف افزوده است.. با توجه به همین رویه نیز به ارائه یکسری از کاربردهای مشخص سنگ لاشه می پردازیم:

برآورد شده تعداد ۵ صنعت می‌توانند از این ماده به عنوان ماده اولیه است.فاده کنند و در حدود درصد کل میزان لاشه‌های موجود، مورد مصرف قرار می‌گیرد و حجم زیادی از سنگ لاشه معادن تراورتن همچنان بلااستفاده باقی می‌ماند که برای رفع این مشکل احداث یک کارخانه سیمان در منطقه، مناسب به نظر می‌رسد.

- سنگ مالون، نوع دیگری از لاشه سنگ است. که در واقع همان سنگ لاشه ای است. که یک سری تغییرات از جمله تراش کاری بر آن اعمال شده است. و نسبت به لاشه سنگ شکل و شمایل هندسی تری دارد به گونه ای که پس از تراش کاری به سنگی با سطح صاف و ظاهری چهار گوش تبدیل می شود. در واقع  سنگ های لاشه سنگی نتراشیده هستند ولی مالون یک نمونه سنگ تراش خورده و قابل چکش خواری است. که یکی از انواع سنگ های آنتیک به حساب می آید.



( فروش ) های دیگر