فروش سنگ لاشه در ناحیه صنعتی بیجین ری

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


موارد مصرفی این سنگ در صنعت شامل ساخت ظروف سنگی، سرقلیان، حجاری ودیگ سنگی، مصنوعات هنری، مجسمه سازی، یادبودها، پودر سنگ و خرده سنگ پودرسنگ و خرده‌سنگ برای تولید دی‌اکسید کربن، پوست‌کنی برنج، خمیر کاغذ، صابون سازی و صنعت شیشه است..

همان طور که میدانید سنگ یکی از مصالح موردنیاز در صنعت ساختمان سازی هست. درواقع سنگ ها عموماً از دو فرایند کوهزایی و کوه سایی در زمین به وجود می آیند. جالب است. بدانید که آشنایی با این دو پدیده بسیار بااهمیت بوده و شناخت این دو پدیده ما را در شناسایی بهتر انواع سنگ ها کمک خواهند کرد.

از دیگر ویژگی های سنگ مالون، مقاومت بالای آن ها و جذب بسیار پایین آب توسط آن ها هست. با توجه به همین موارد ذکرشده در کنار ظاهر جذاب و مقاومت بسیار بالای آن، است.فاده از این نوع سنگ در محوطه سازی و کف سازی ساختمان ها زیبایی خاصی به محیط می بخشد و زیبایی محیط را دوچندان می کند.



( فروش ) های دیگر