فروش سنگ لاشه در ورامین

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

تالاب بند علی خان در ۵ کیلومتری جنوب شهرستان ورامین قرار دارد. این تالاب فصلی، در فصول گرم سال به‌صورت باتلاق درمی‌آید و گاهی خشک می‌شود؛ اما در پاییز و زمستان، مملو از آب می‌شود و پرندگان مهاجر را به سوی خود جذب می‌کند. این تالاب زیستگاه و محل زمستان‌گذرانی پرندگانی همچون اردک‌های سرسبز، خوتکا، غازها، آبچلیک‌های پاسبز و پاسرخ و فیلوش است. و بیش از همه در آن چنگر یافت می‌شود. وجود نی که در محیط آب شیرین رشد می‌کند، نشان از تصفیه خود‌به‌خود آب در این تالاب دارد.


به طورکلی سنگ مالون انواع مختلف و متنوعی دارد که می توان به سنگ مالون جوشقان، سنگ مالون راسته، سنگ مالون نبشی و &#; اشاره کرد. هرکدام از آن ها علاوه بر ظاهر متفاوت، کاربردهای متنوعی نیز دارند. به عنوان نمونه سنگ مالون جوشقان دارای رگه های متنوع و گوناگون در سطح خود هست و دارای رنگ های متنوع مانند سنگ مالون جوشقان رگ قرمز، مالون جوشقان قرمز و زرد، مالون جوشقان با رگه های لیمویی هست.

کاربرد سنگ مالون: از سنگ مالون در انواع پروژه های شهرسازی و ساختمان سازی است.فاده می شود، این نوع سنگ برای دیوار حیاط، ویلا، باغ و همچنین کف سازی این محیط ها کاربرد دارد، در پروژه های جاده سازی و عمرانی نیز برای ساخت پل ها و تونل ها از سنگ مالون است.فاده می کنند.

جالب است. بدانید که طیف رنگی سنگ مالون بسیار وسیع و گسترده هست و این مسئله یکی از مهم ترین اصول زیبایی شناسی در است.فاده از این نوع از سنگ ها است.؛ بنابراین طبیعی است. که هماهنگ کردن آن با سایر متریال های به کاررفته در محیط، کار دشواری نخواهد بود. به طورکلی طیف رنگ سنگ مالون را می توان به سنگ مالون قهوه ای، سنگ شیری، سنگ سبز، سنگ طوسی و &#; نسبت داد که هرکدام ویژگی های منحصربه فردی دارند. لازم به ذکر است. که سنگ های مالون سبز یکی از سنگ های بسیار مرغوب می باشند. این متریال یکی از سنگ های پرمصرف هست که علاوه بر جنبه مقاومت و ساخت وساز، جنبه درمان و روان شناختی نیز دارد.



( فروش ) های دیگر