فروش سنگ لاشه در پردیس

Carcass stone-1
Carcass stone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند


از طرفی دسته دیگر سنگ هایی که زیر دسته سنگ های لاشه هستند، نمونه هایی با عنوان سنگ لاشه ورقه ای است.. است.خراج این سنگ ها از بافت های کوه و مناطق طبیعی است. و است.خراج آن ها به صورت ورقه ورقه ای صورت می گیرد. این سنگ ها به دلیل ساختار طبیعی و مستحکمی که دارند در ساخت وسازهای مختلف مورداستفاده قرار می گیرند و معمولاً ازلحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

 سنگ لاشه در صنایع شیمیایی، آرایشی، تولید کاغذ، سنگ‌فرش و یا سایر مصالح ساختمانی نظیر سیمان، پرکردن بین دیوارها، شفته‌ریزی، ملات بتن، آسفالت، شن و ماسه مورد مصرف است. که در است.حکام و دوام ساختمان سنگ لاشه بسیار مؤثر و مفید واقع می‌شوند.

کاربرد سنگ کوهی: سنگ کوهی نیز مانند دیگر انواع سنگ لاشه کاربردهای زیادی در ابنیه و ساخت و ساز دارد که از آن جمله می توان به ساخت دیوار و کف محیط های فضای خارجی، سنپ پله پارک ها و ویلا، ساخت آبشار مصنوعی و مواردی از این دست را نام برد.



( فروش ) های دیگر