خدمات و سرویس سورتینگ و سرند در تهران

Sorting and Sorting-1
Sorting and Sorting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.


با تغییر اندازه الک ها می توان اندازه بندی محصول را از یکدیگر تفکیک نمود. این اقدام سبب جداسازی محصولات با کیفیت و یکنواختی آن ها می شود که در نتیجه فروش بهتر را در پی دارد. است.فاده از دستگاه سرند صنعتی به صادراتی کردن محصولات کمک شایانی خواهد کرد.

دستگاه سرند صنعتی یا الک برقی قابلیت جداسازی ریگ، شن و ناخالصی های موجود در غلات، حبوبات و خشکبار را داراست. همچنین به منظور جداسازی براده های فلزی از محصولات اشاره شده از سرند است.فاده می شود. این دستگاه سورتینگ به ابتدا یا انتهای خطوط تولید و بسته بندی اضافه می شود. تغییر فوری و آسان اندازه سرند و امکان جدا سازی چند اندازه محصول از ویژگی های دستگاه سرند صنعتی به شمار می رود.

عزم و اراده مدیران فنی صنایع ماشین آلات محبوب در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم و تولید داخلی دستگاه های مربوطه را مرتفع نماید.



( خدمات و سرویس ) های دیگر