فروش سورتینگ و سرند در دیزین

Sorting and Sorting-1
Sorting and Sorting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال امکانات اسکی روی چمن نیز در پیست دیزین فراهم شد و در کنار آن ورزش‌های کوهستانی دیگر همچون دوچرخه سواری کوهستانی و کایت سواری در لیست تفریحات این مجموعه قرار گرفتند. تمام این امکانات دست‌به‌دست هم دادند تا دیزین را به یک پیست اسکی فوق‌العاده و چهار فصل در ایران و خاورمیانه تبدیل کنند.

برای رسیدن به پیست اسکی دیزین، دوراه در دسترس است.. یک راه، از سمت جاده چالوس است. که به ساکنان است.ان البرز نزدیک‌تر است.. راه دوم، مسیر شمیرانات و شمشک است. که به ساکنین است.ان تهران نزدیک‌تر است.. اگر راه اول را برای رسیدن به پیست انتخاب کرده‌اید، در جاده چالوس، بعد از عبور از هتل گچسر، حواستان به تابلوهای خروجی باشد. بعد از این هتل و در ۸ کیلومتری میان کرج،‌ باید وارد خروجی ولایت رود (جاده دیزین) شوید. بعد از اینکه این مسیر را چند کیلومتر ادامه دادید، به پیست دیزین می‌رسید.

لوتوس یکی دیگر از مجموعه‌هایی است. که در پیست دیزین قرار گرفته است.. در لوتوس، انواع رستوران‌ها وجود دارند. هر بخش، نام و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد. در اینجا هم می‌توانید غذاهای سنتی ایرانی را نوش جان کنید و یا اینکه در انتهای روز، برای صرف قهوه و یا هر نوشیدنی گرم دیگری، به این مکان بیایید. لوتوس، از رستوران‌های محبوب دیزین است. که در کنار هتل گاجره قرار گرفته است..


دستگاه سرند صنعتی یا الک برقی قابلیت جداسازی ریگ، شن و ناخالصی های موجود در غلات، حبوبات و خشکبار را داراست. همچنین به منظور جداسازی براده های فلزی از محصولات اشاره شده از سرند است.فاده می شود. این دستگاه سورتینگ به ابتدا یا انتهای خطوط تولید و بسته بندی اضافه می شود. تغییر فوری و آسان اندازه سرند و امکان جدا سازی چند اندازه محصول از ویژگی های دستگاه سرند صنعتی به شمار می رود.

عزم و اراده مدیران فنی صنایع ماشین آلات محبوب در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم و تولید داخلی دستگاه های مربوطه را مرتفع نماید.

با تغییر اندازه الک ها می توان اندازه بندی محصول را از یکدیگر تفکیک نمود. این اقدام سبب جداسازی محصولات با کیفیت و یکنواختی آن ها می شود که در نتیجه فروش بهتر را در پی دارد. است.فاده از دستگاه سرند صنعتی به صادراتی کردن محصولات کمک شایانی خواهد کرد.



( فروش ) های دیگر