فروش سورتینگ و سرند در رودهن

Sorting and Sorting-1
Sorting and Sorting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت رودهن به سال پیش برمی‌گردد. زمانی‌که آذری زبانان اهل ارومیه، تصمیم گرفتند به این دره‌ سرسبز و خوش آب و هوا مهاجرت کنند. بنابراین گویش اصلی مردم رودهن آذری است. ولی در برخی از روستاها و شهر آبعلی مردم به زبان مازندرانی هم صحبت می‌کنند.

رستوران ریحون دارای دو فضای متفاوت است.. فضای اول این رستوران، شامل میز و صندلی است. که با ترکیب معماری زیبا و دکوراسیون دوست‌داشتنی محیط رستوران را جذاب کرده است.. فضای دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می‌شود، بخش سنتی رستوران را شامل می‌شود و  در آن تخت‌های سنتی قرار گرفته است.. در منوی رستوران،  غذاهای ایرانی و فرنگی مشاهده می‌شود، اما غذاهای فرنگی تنها شامل است.یک‌های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است..

برای رسیدن به رودهن می‌توانید اتوبوس‌های آزادراه تهران-پردیس را در پایانه دستواره، واقع در میدان نوبنیاد سوار شوید و به این شهر سفر کنید. همچنین می‌توانید در سه راه تهرانپارس، از مینی‌بوس‌هایی که به رودهن می‌روند، است.فاده کنید. دانشجویان دانشگاه آزاد رودهن نیز می‌توانند از ایستگاه متروی فرهنگسرا، اتوبوس‌های تندرو را سوار شوند و مستقیم و بدون توقف به رودهن برسند.


عزم و اراده مدیران فنی صنایع ماشین آلات محبوب در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم و تولید داخلی دستگاه های مربوطه را مرتفع نماید.

دستگاه سرند صنعتی یا الک برقی قابلیت جداسازی ریگ، شن و ناخالصی های موجود در غلات، حبوبات و خشکبار را داراست. همچنین به منظور جداسازی براده های فلزی از محصولات اشاره شده از سرند است.فاده می شود. این دستگاه سورتینگ به ابتدا یا انتهای خطوط تولید و بسته بندی اضافه می شود. تغییر فوری و آسان اندازه سرند و امکان جدا سازی چند اندازه محصول از ویژگی های دستگاه سرند صنعتی به شمار می رود.

با تغییر اندازه الک ها می توان اندازه بندی محصول را از یکدیگر تفکیک نمود. این اقدام سبب جداسازی محصولات با کیفیت و یکنواختی آن ها می شود که در نتیجه فروش بهتر را در پی دارد. است.فاده از دستگاه سرند صنعتی به صادراتی کردن محصولات کمک شایانی خواهد کرد.



( فروش ) های دیگر